خانواده‌های بیش از پنج سال انتظار صاحبخانه می‌شوند + ویدئو

تهران (پانا) - معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: در اجرای طرح اقدام ملی تامین خانواده‌های بیش از پنج سال انتظار خانه‌دار می‌شوند.

کد مطلب: ۹۲۶۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
خانواده‌های بیش از پنج سال انتظار صاحبخانه می‌شوند + ویدئو

جواد حق‌شناس در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه در اجرای طرح اقدام ملی تامین مسکن دو طرح از سوی بنیاد دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: طرح نخست به صورت نیمه متمرکز در قالب کوچک و مقیاس 50 تا 60 واحدی توسط بنیاد مسکن و مشارکت انبوه‌سازان علاقمند به احداث می‌شود.

وی با اشاره اینکه بخش دیگر در اجرای این طرح از سوی خود مالکی است، افزود: کسانی که خود مالک زمین هستند و علاقمند مشمول وام مسکن اقدام طرح ملی مسکن کنند.

حق شناس تصریح کرد: کسانی که تاکنون تسهیلاتی دریافت نکردند و دارای زمین کاربری برای بهره‌گیری از تسهیلات داخل می‌توانند به بنیاد مسکن مراجعه کنند و برای تسهیلات ثبت‌نام کنند.

معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن کشور با اشاره به اینکه پروژه‌های طرح اقدام ملی تامین مسکن بر اساس شاخص هزینه مسکن خانوار در شهرهای مختلف سنجش شده است، افزود: یک شاخص بین‌‌المللی به صورت نسبت هزینه مسکن به نسبت خانواده سنجش می‌شود و به آن خانواده‌هایی که بیش از پنج سال منتظر صاحب خانه بودند شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌ها در فضاهای مناسب اقشار متوسط و کم‌درآمد انجام و کمک برای تامین مسکن صورت می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار