استاندار قم: مدیری که برنامه های دولت را قبول ندارد شرعاً و عرفا نباید در تیم دولت باشد

قم (پانا) - استاندار قم قبول برنامه های دولت تدبیر و امید و پاسخگویی به مردم را ملاک و معیار ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های دولتی دانست و گفت شخصی که برنامه های دولت را قبول ندارد شرعاً و عرفا نباید در تیم دولت باشد.

کد مطلب: ۹۲۶۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قم: مدیری که برنامه های دولت را قبول ندارد شرعاً و عرفا نباید در تیم دولت باشد

بهرام سرمست استاندار قم در آستانه دهه کرامت در نشست خبری که ظهر امروز و در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد به همراه معاونین خود میزبان صاحب رسانه بود.

وی با اشاره به اینکه تمامی مدیران استان موظف به قرار دادن ساعات مفید و مناسب در هفته برای ملاقات عمومی با مردم و پاسخگویی به رسانه ها هستند اظهار کرد: معیار ارزیابی عملکرد مدیران هر دستگاه نیز بر همین اساس استوار است و ممکن است مدیری تا دقیقه 90 کار کند ولی در نهایت بخاطر ضعف در پاسخگویی به مردم برکنار و جایگزین شود.

استاندار قم با مهم دانستن موضوع رونق تولید آن را یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد توجه استان خواند و خاطر نشان کرد: رونق تولید از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است و در قم به صورت جدی مطالبه خواهد شد که البته در این راستا همایشی نیز در آبان ماه سال جاری در قم برگزار خواهد شد.

سرمست گفت: برآیند تغییرات مدیریتی در استان مثبت بوده است و در حال حاضر تیم موجود بسیار با هم همراه و نزدیک هستند. چو البته کسانی که واقعا مخالف دولت باشند از نظر شرعی و عرفی نباید در تیم دولت قرار بگیرند، اما در غیر این صورت به دلیل برخوردهای سلیقه ای نباید از برنامه ها کنار گذاشته شوند.

خاطر نشان می شود استاندار قم به همراه معاونین خود به پاسخ پرسش های خبرنگاران پرداختند که البته با توجه به عدم زمان کافی برای پاسخ به همه سئوالات این بخش از نشست خبری استاندار با حاشیه هایی نیز همراه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار