زنگ خطر مدیرعامل ذوب آهن درباره بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

تهران (پانا) – سعید آذری با انتشار پیامی به حضور مهاجم سابق این باشگاه در پرسپولیس واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۹۲۶۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ خطر مدیرعامل ذوب آهن درباره بمب نقل و انتقالات پرسپولیس

از ظهر امروز خبری پیرامون باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسید مبنی بر اینکه رضا شکاری مهاجم سابق ذوب آهن اصفهان که طی دو سال اخیر به روسیه رفته و برای روبین کازان بازی می‌کند، با پرسپولیس به توافق اولیه رسیده و با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد. خبری که پس از انتشار توسط رضا شکاری تایید شد و او در مصاحبه‌ای که انجام شد از توافق اولیه با پرسپولیس خبر داد.

اما پس از انتشار این خبر، سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن با انتشار پستی در اینستاگرامش به حضور این بازیکن در پرسپولیس واکنش نشان داد.

مدیرعامل ذوب آهنی‌ها در پستی که منتشر کرده، به ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس توصیه کرده است قبل از عقد قرارداد با رضا شکاری، از فیفا بابت این بازیکن استعلام بگیرد تا در آینده دچار مشکل نشود.

علت این اخطار جدی پیام آذری به ماجرای قرارداد رضا شکاری با روبین کازان برمی‌گردد، این بازیکن در حالی راهی روسیه شد که باشگاه ذوب آهن مدعی بود با او قرارداد دارد و همین موضوع کار را به شکایت ذوب آهن از روبین کازان و رضا شکاری کشاند. پرونده این شکایت همچنان در فیفا باز است و فعلا فدراسیون جهانی فوتبال رای خود را در اینباره صادر نکرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار