معرفى هیات انتخاب بخش بین‌الملل جشنواره فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان

تهران (پانا) - اعضاء هیات انتخاب بخش بین‌الملل سى و دومین جشنواره بین‌الملللى فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان از سوى علیرضا تابش، دبیر جشنواره معرفى شدند.

کد مطلب: ۹۲۶۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
معرفى هیات انتخاب بخش بین‌الملل جشنواره فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان

به گزارش ستاد اطلاع رسانى سى و دومین جشنواره بین‌المللى فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان، طى احکامى از سوى علیرضا تابش، دبیر جشنواره، جمال امید، محمد حمیدى مقدم، رائد فریدزاده، فرزاد اژدرى و حامد سلیمان زاده بعنوان اعضاء هیات انتخاب بخش بین‌الملل سى و دومین جشنواره فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان انتخاب شدند.
هیات انتخاب فیلم‌هاى بخش بین‌الملل کار خود را آغاز کرده و طبق مقررات ذکر شده در فراخوان سى و دومین جشنواره بین‌المللى فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان، از میان آثار متقاضى حضور در این بخش از هر کشور غیر ایرانى حداکثر ٢ فیلم و از کشور ایران حداکثر ٣ فیلم که تولید آنها نباید قبل از سال ٢٠١٧ باشد را انتخابخواهند کرد.
مختصرى از سوابق اعضاء هیات انتخاب بخش بین‌الملل سى و دومین جشنواره فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان:
رائد فریدزاده «مدیر بین‌الملل»: دبیر شورای بین‌الملل سینمای ایران و معاون بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی است، که سوابقی چون همکاری با انجمن سینمای جوانان و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و عضو هیئت علمی دانشگاه را داراست.
جمال امید: سرپرست فیلمخانه، مدیر برنامه ریزى و اجرایى جشنواره فیلم فجر، مدیرعامل موزه سینما و مورخ و پژوهشگر سینماى ایران که تالیفات بسیارى در این زمینه داشته و جدیدترین کتاب وى نیز در حال چاپ است.
حامد سلیمان زاده: منتقد، مدرس دانشگاه و پژوهشگر سینما، مدیر بین‌الملل سى و یکمین جشنواره بین‌المللى فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان، مدیر بین‌الملل بیست و یکمین جشنواره بین‌المللى تئاتر دانشگاهى ایران، عضو هیات داورى جشنواره هاى بین‌المللى قهرمان و زمان، زیرو پلاس، برونز ویتیاز روسیه، دیتیاتکوى اوکراین، سئول گورو کره جنوبى و …
فرزاد اژدرى: کارشناس ارشد سینما، کارگردان و نویسنده سینماى کودک، مدرس سینما در جهاد دانشگاهى و انجمن سینماى جوانان، دبیر اجرایى و عضو هیات هاى انتخاب و داورى در جشنواره فجر و کودک از سال هاى ٨۵ تا ٩۵، عضو هیات انتخاب بیست و سومین دوره جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان، عضو هیات انتخاب بخش بین‌الملل و مدیر دبیرخانه دوره سى ام و سى و یکم جشنواره بین‌المللى فیلمهاى کودکان و نوجوانان.
محمد حمیدى مقدم: کارشناس ارشد سینما از دانشکده سینما و تئاترِ دانشگاه هنر، تهیه کننده و کارگردان تلویزیون، تهیه کننده و کارگردان برنامه هاى سینمایى «سینما٢»، «سینما١» و «سینما۴» و برنامه تلویزیونى «مستند۴»، مدیر بین‌الملل جشنواره مقاومت در سال ١٣٩١ و همکارى با بیش از ١٠ جشنواره و رویداد سینمایى
سى و دومین جشنواره بین‌المللى فیلم‌هاى کودکان و نوجوانان از ٢٨ مرداد (همزمان با عید سعید غدیر خم) تا ۴ شهریور ١٣٩٨ مصادف با ١٩ تا ٢۶ آگوست، به دبیرى علیرضا تابش در شهر تاریخى اصفهان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار