رونمایی از پوستر نمایش «پدر | مادر» با طراحی مهدی پاکدل

تهران (پانا) - نمایش «پدر | مادر» از پوستر خود رونمایی کرد . مهدی پاکدل که در دوگانه این نمایش حضور پر رنگی دارد پوستر این نمایش را طراحی کرده است.

کد مطلب: ۹۲۶۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از پوستر نمایش «پدر | مادر» با طراحی مهدی پاکدل

نمایش «پدر | مادر» به کارگردانیِ رضا احمدی و نقش‌آفرینیِ مسعود کرامتی، مهدی پاکدل، نسرین نصرتی، آرش تبریزی، سارا امیدوار و ندا اسدی از بیست‌ونُهم خردادماه 1398 در تئاتر مستقل تهران، روی صحنه رفته است.
«پدر | مادر» دوگانه‌ای به نویسندگی فلوریان زلر است که گروه اجرایی، یک شب، «پدر» را در هفتاد دقیقه و شب بعدی، «مادر» را در هفتاد دقیقه به اجرا خواهد بُرد. این روند، تجربۀ جدیدی است که تا پایان تیرماه 1398 ادامه خواهد داشت. به عبارتی، اجرای «پدر» یا «مادر» به صورت جداگانه، هر یک شب در میان، در معرض دید تماشاگران قرار خواهند گرفت. مترجمان نمایشنامۀ «پدر»، حمیدرضا امان پورقرائی و مریم حیدری و همچنین مترجم نمایشنامۀ «مادر»، تینوش نظم‌جو هستند.
دیگر عوامل این اثر عبارت‌اند از: دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: کامران اقتداری؛ طراح صحنه: میثم نویریان؛ طراح لباس: مژگان عیوضی؛ طراح نور: رضا خضرایی؛ منشی صحنه: الهه غلام‌زاده؛ طراح مولتی‌مدیا: کیومرث صمدی طاری؛ طراح صدا: عرفان خاتونی‌مقدم و روابط عمومی: ندا کاوندی و مهران عشریه.
پیش‌فروش بلیت این نمایش، از چهارشنبه بیست‌ودوم خردادماه در سایت تیوال آغاز شده است. «پدر | مادر» از بیست‌ونُهم خردادماه تا سی‌ویکم تیرماه 1398، هرروز ساعت 21:30 در تئاتر مستقل تهران به نشانیِ ضلع شرقیِ چهارراه ولیعصر (تئاتر شهر)، خیابان رازی، نبش کوچۀ زند وکیل، پلاک 50 بر روی صحنه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار