راضیه حسینی

طنز/اندر زیبایی شناسی یک پاچه بالازده

احمد ایراندوست در مراسم اکران فیلم ایکس لارج طوری ظاهر شد که همه هنرمندان خاص‌پوش جشنواره فیلم فجر را مات و مبهوت خودش کرد.

کد مطلب: ۹۲۶۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
طنز/اندر زیبایی شناسی یک پاچه بالازده

گویا نوید محمدزاده بعد از دیدن پاچه‌های بالازده شلوار ایراندوست در حالی که مدام بر پیشانی می‌کوفت گفت:«چرا به فکر خودم نرسیده بود؟ چه حیف شد این جشنواره رو از دست دادم ولی تو بعدی جبران می‌‌کنم». کارشناسان نمی‌دانند معنی جبران در این جمله یعنی چه؟ آیا منظورشان وارد شدن با پاچه بالازده است یا نه می‌خواهد طوری خاص بپوشد که هیچ‌کس مثل او نباشد و در صدر خاص‌پوش‌ها بنشیند.
صابر ابر هم به این تیپ واکنش نشان داد و در حالی که گوشه‌های مانتو، ببخشید کت جدیدش را بالا گرفته بود تا به زمین نخورد نگاهی تأسف‌بار به شلوارش انداخت و در حالی‌که گوشه‌های کت را ول می‌کرد گفت: «نه دیگه کت خز شده باید به فکر یه شلوار جدید باشم». کارشناسان در این مورد کمی گیج شده‌اند که قرار است شلوار آقای ابر چه شکلی باشد؟ خیلی بلند و آویزان یا کوتاه؟


خبری از خانم‌های بازیگر در دست نداریم. گویا بیشترشان در مزون‌های مشهور لباس بودند و به محض دیدن عکس، بدون کوچکترین حرفی یک تاکسی گرفتند و به مزون همیشگی‌شان رفتند و سریع سفارش دادند تا خاص‌ترین لباس را برای‌شان طراحی کنند.
گویا در میان صنف مزونی‌ها الان غلغله‌ای برپاست و همه دنبال طراح لباس احمد ایراندوست می‌گردند ولی هیچ نام و نشانی از او در دست نیست. آنها حالا دیگر دست به پاچه شلوار آقای ایراندوست شده‌اند تا بلکه شماره‌ای نشانی از این طراح برجسته بدهد، ولی او هم نم پس نداده و گفته محرمانه است.
باید تا جشنواره فیلم فجر سال بعد منتظر بمانیم و ببینیم که هنرمندان عزیز برای این‌که از احمد ایراندوست کم نیاورند با چه لباسی ظاهر خواهند شد؟ گشاد و بلند یا تنگ و کوتاه، این‌بار نوبت کدام است؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار