اجرای برش استانی سند تحول بنیادین آموزش وپرورش در کهگیلویه وبویر احمد

یاسوج (پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برش استانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با ۲۲۲ برنامه با توجه به محتوا در سطح استان، منطقه‌ای و مدرسه خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۶۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای  برش استانی سند تحول بنیادین آموزش وپرورش در کهگیلویه وبویر احمد

هادی زارع‌پور در نشست مشترک شورای معاونان اداره کل و رؤسای آموزش وپرورش شهرستان‌ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: راهبرد کلی آموزش و پرورش کیفیت بخشی به فعالیت‌ها با لحاظ کردن سند تحول بنیادین وسایر نظام‌های شش گانه آن است.

او با اشاره به الزامات 20 گانه پروژه مهر یادآور شد: موضوع ساماندهی و سازماندهی، شروع به موقع سال تحصیلی-صدور ابلاغ‌ها، ثبت نام دانش آموزان، توزیع کتب درسی و سنجش سلامت بدو ورود به دبستان از جمله موارد مورد تأکید است.

زارع‌پور به برنامه‌های اولویت دار سند تحول بنیادین اشاره کرد و افزود: 222 برنامه برای سال تحصیلی در استان کهگیویه وبویراحمد قابلیت اجرایی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هدف از اجرای پروژه مهر را اقدامی سازنده و قابل توجه در سال تحصیلی جدید عنوان کرد و ادامه داد: آموزش وپرورش استان به لحاظ نیروی انسانی و ساماندهی آن در بین ادارات کل کشور بهترین وضعیت را دارد که باید تلاش کنیم کیفیت کار از گذشته بهتر شود.

خبرنگار :فاطمه شاهچراغی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار