صیدلو: جذب خیرین مدرسه ساز موثرترین اقدام در جهت توسعه نظام تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - نشست مدیرکل و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با روسای مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی این استان برگزار شد .

کد مطلب: ۹۲۶۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: جذب خیرین مدرسه ساز موثرترین اقدام در جهت توسعه نظام تعلیم و تربیت است

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه اقدامی موفق است که موثر واقع شود، اظهار داشت: جذب خیرین و متقاعد کردن آنها در جهت ساخت مدارس یکی از موثرترین اقدامات مناطق در این استان است.

او با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز که در سال های گذشته مغفول مانده بود، گفت: برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز اقدامی بسیار ارزنده بود که نتایج مثبت برگزاری آن به زودی به سیستم و نظام آموزش و پرورش باز می گردد.

صیدلو طراحی اصولی، برنامه ریزی و اولویت بندی مسائل و چالش های منطقه را از مهمترین وظایف مدیران مناطق دانست و افزود: تلاش های غیر اصولی و غیر نظام مند به نتیجه مثبت نخواهد رسید .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تعلیم و تربیت اولین و اصلی ترین اولویت آموزش و پرورش است ، تصریح کرد: این اولویت به هیچ وجه نباید با چیز دیگری جایگزین شود،چرا که در غیر اینصورت مسیر را به اشتباه رفته ایم و شان و منزلت جایگاهی که در آن قرار گرفته ایم را از دست داده ایم .

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ادامه داد: اقدامات ما نشانه دغدغه های ماست و اگر مدیریت درست در برنامه ها نداشته باشیم قطعا با آسیب های جدی مواجه خواهیم بود.

او ورود نیروی انسانی با کیفیت در حوزه مدیریت مدارس را یکی از اصلی ترین نیازهای مبرم در ساختار آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: در انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بسیار باید دقت نمود چرا که فرزندان و امانت های مردم قرار است در دست آنان قرار گیرد.

صیدلو در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر دقت عمل و توجه مدیران در زمان ثبت نام به حساسیت های والدین و اولیای دانش آموزان یادآورشد: با توجه به شرایط و گرفتاری های مردم و جامعه باید حداکثر توان خود را در جهت ایجاد فضای آرامبخش و به دور از استرس به کار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار