تغییر ساعات اداری در کهگیلویه و بویراحمد با هدف مدیریت مصرف برق

یاسوج (پانا)-مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تغییر ساعات ادارات در این استان با هدف مدیریت مصرف برق خبرداد.

کد مطلب: ۹۲۶۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تغییر ساعات اداری در کهگیلویه و بویراحمد با هدف مدیریت مصرف برق

داوود راهزادی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت برق این استان با اجرای برنامه های مدیریت مصرف، همکاری مردم و مشترکان کشاورزی بد نیست.

مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مصرف برق طی چند روز اخیر بطور متوسط در استان خوب است اما در شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی و باشت افزایش بار داشته ایم.

راهزادی خاطرنشان کرد: توصیه می شود مشترکان طی این ایام بخصوص از ساعت 12 ظهر تا 17 عصر مصرف برق را مدیریت کنند.

او افزود: مصرف پیک برق استان تا کنون 389 مگاوات بوده است که انتظار داریم مردم استان در مصرف برق بیشتر رعایت کنند تا با مشکلی قطعی مواجه نشویم.

مدیرعامل شرکت برق استان ادامه داد: یکی برنامه های مدیریت مصرف امسال در سطح کشور کاهش ساعات کاری ادارات بوده است که در این استان با مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران و دستور استاندار ساعت کاری ادارات تغییر کرد.

راهزادی عنوان کرد: ساعت کاری ادارات استان در مناطق سردسیری از ساعت 6 و 30 دقیقه تا 14 بعدازظهر و در مناطق گرمسیری از ساعت 6و 30 دقیقیه تا 13 و 30 دقیقه اعلام شده است.

او بیان کرد: همچنین در مناطقی که دمای هوا افزایش یابد و گرمای هوا شدید شود، به تشخیص فرمانداران یک تا دو ساعت تایم ادارات کاهش می یابد.

255هزار مشترک برق در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.این استان با هشت شهرستان در مجاورت استان خوزستان قرار دارد که 6 شهرستان این استان شامل "کهگیلویه"، "گچساران"، "بهمئی"، "چرام"،" لنده "و "باشت" گرمسیری هستند.

خبرنگار:فاطمه شاهچراغی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار