جشنواره فرهنگی ، میدانی برای بروز استعداد و خلاقیت

اصفهان(پانا)-مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در بخش هنری با حضورعلی محمدی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان، مسئولین حوزه فرهنگی و اجتماعی، دانشجویان برتر و مسئولین استان اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۵۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فرهنگی ، میدانی برای بروز استعداد و خلاقیت

سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان ضمن عرض خیرمقدم و خرسندی به جهت میزبانی دانشجو معلمان هنرمند گفت: دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان میزبان بیست و نهمین جشنواره دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در بخش هنری بود که تمام تلاش خویش را در راستای برگزاری مناسب و مطلوب این جشنواره ارزشمند به کار گرفت.

شهرام عروف زاد در مراسم اختتامیه جشنواره اظهار کرد: از آنجایی که اصفهان خاستگاه و جایگاه هنر و فرهنگ و پایتخت فرهنگی و تمدن ایران اسلامی است، باید تمام دقت و ظرافت ها را درنظر می گرفتیم تا جشنواره هنر همپا و در شأن خاستگاه هنر اصفهان زیبا باشد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان: با تاکید بر اینکه تربیت یک معلم پرتوان و وارسته و همه جانبه مهم ترین وظیفه دانشگاه فرهنگیان است، خاطرنشان کرد: شما دانشجو معلمان هنرمند با تقویت خویش در عرصه های مختلف و مزین و مجهز شدن به هنر متعالی می توانید الگو و معلم خوبی برای دانش آموزان و نسل آینده باشید.

وی افزود:شما هنر خویش را عرضه کرده براساس ارزیابی ها نقاط قوت و ضعف را شناسایی می کنید و با تقویت هرلحظه خود به ظرفیت های خویش اضافه خواهید کرد.دانشجو معلم برای پرورش بهتر باید وارد جایگاه عمل شود و تجربه کسب کند. جشنواره فرهنگی و اجتماعی دانشجو معلمان یک عرصه و میدان بسیار با ارزش برای بروز و ظهور استعداد، خلاقیت و نوآوری دانشجویان و تأکید بر ارزش های جامعه اسلامی است و بهره گیری از این ظرفیت دانشجو معلمان برای پرورش همه جانبه خود آنها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار