استاندار قم تاکید کرد:

از ظرفیت های علمی دانشگاه ها در راستای توسعه ی صنایع استفاده شود

قم (پانا) - استاندار قم بر ضرورت حمایت بانک ها از واحدهای صنعتی برای تحقق سیاست دولت در زمینه رونق تولید تاکید کرد و گفت: از ظرفیت های دانشگاه ها در راستای توسعه ی صنایع نباید غفلت شود.

کد مطلب: ۹۲۵۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
از ظرفیت های علمی دانشگاه ها در راستای توسعه ی صنایع استفاده شود

دکتر سرمست استاندار قم به همراه تعدادی از مدیران استان از سه واحد تولید پیچ و مهره کوبن کار، ظروف چینی نسترن و فراورده های گوشتی پارس بازدید کرد.

استاندار قم سپس در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم که در سالن جلسات یکی از این واحدهای تولیدی برگزار شد، با اشاره به تعصب تولیدکنندگان برای ایجاد اشتغال و رونق تولید اظهار کرد: واحدهای صنعتی نیاز به حمایت دارند و مسئولان استان باید در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

وی پیوند دانشگاه و صنعت را از اولویت های دولت دانست و افزود: پشتیبانی از واحد تحقیق و توسعه کارخانجات با بهره گیری از ظرفیت های علمی دانشگاه ها می تواند به بهبود وضعیت صنعت منجر شود.

استاندار قم گفت: سیاست اقتصاد و صنعت دانش بنیان در استان قم با جدیت دنبال خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان در ادامه با بیان اینکه جانشین پروری در واحدهای تولیدی از اهمیت ویژه برای تداوم تولید برخوردار است افزود: این امر در واحدهای صنعتی که در روز جاری مورد بازدید قرار گرفتند مورد توجه بوده است.

سرمست در پایان اظهار کرد: باید تسهیلات لازم به واحدهای تولیدی در راستای اجرای فاز توسعه از سوی دستگاه های حمایتی پرداخت شود.

استاندار قم همچنین با اشاره به برخی مشکلات چند واحد تولیدی در رابطه با بدهی های بانکی، بیمه کارگران و کار در شرایط سخت و زیان آور، دستورات لازم جهت پیگیری آنها را صادر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار