اجرای طرح تعالی دردبیرستان هفده شهریور فیروزکوه

فیروزکوه (پانا) - بازرسان استانی از اجرای طرح تعالی مدیریت مدرسه (مُدل اجرایی سند تحول بنیادین) در دبیرستان دخترانه ۱۷ شهریور فیروزکوه بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۲۵۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح تعالی  دردبیرستان هفده شهریور فیروزکوه

حسن گراوند سرارزیاب استانی طرح تعالی در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستان‌های استان تهران ضمن تبریک به مدیریت دبیرستان ۱۷شهریور که رتبه برتر منطقه را کسب کرد، اظهار داشت: طرح تعالی مدیریت مُدلی است که به دنبال ارزیابی سازمان‌ها و بررسی عملکرد آنان،کیفیت، مشارکت و رضایت ذی نفعان که شامل دانش آموزان، اولیا و کادر مدرسه هستند، میباشد.

او در ادامه افزود: از ابتدای سال تحصیلی اجرای طرح تعالی آغاز وکادر مدرسه و تیم برنامه ریز در فصل تابستان به ویژه شهریور ماه برنامه‌های خود را تدوین می کنند و معمولاً ارزیابی‌ها در سه مرحله بازدیددر اردیبهشت ماه، بازدید استانی در خرداد یا اوایل تیر و آخرین مرحله از بازدید کشوری است که در شهریور انجام می شود.

گراوند خاطر نشان کرد: در منطقه فیروزکوه دبیرستان دخترانه ۱۷ شهریورواحد آموزشی برتر انتخاب شد و تقریباً هر منطقه ای یک سهمیه داشت و ما امروز به عنوان ارزیابان استانی در این آموزشگاه و منطقه فیروزکوه بودیم.

سرارزیاب استانی طرح تعالی تصریح کرد: رضایت دانش آموزان و اولیا از عملکرد کادر این دبیرستان و همچنین رضایتمندی دبیران مشغول در این آموزشگاه نشان می دهد که روح تعالی در این واحد آموزشی در حال وزیدن است و این همه زحمات مدیریت و کادر آموزشی جای تقدیر دارد.

این مقام مسئول گفت: امیدواریم همه مدارس با جدیت کامل مُدل تعالی را در مدارس با قوت و قدرت آغاز کنند و اگر در واحدهای آموزشی به دنبال کیفیت هستند هیچ راهی بهتر از راه طرح تعالی نیست.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار