امین زندگانی: تلویزیون خود را از امکان تبلیغ سریال‌هایش محروم کرده است

تهران (پانا) - بازیگر سریال «خانواده دکتر ماهان» معتقد است ، تلویزیون ایران بر خلاف همتایانش در دنیا، برای آشنایی مردم با برنامه‌ها و سریال‌هایی که می‌سازد، چندان تبلیغ نمی‌کند و این رویه نیازمند یک بررسی تخصصی است.

کد مطلب: ۹۲۵۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
امین زندگانی: تلویزیون خود را از امکان تبلیغ سریال‌هایش محروم کرده است

سریال «خانواده دکتر ماهان» که این روزها ساعت 21:30 از شبکه دو روی آنتن می‌رود داستانی است از ستایش زندگی، خوشبختی خانوادگی و روایتگر نگاه تازه و الهام‌بخش برای تشویق، تغییر و شکستن عادت‌هایی که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است.
امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون و نقش اصلی سریال تلویزیونی «خانواده دکتر ماهان» در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره موضوع این سریال گفت: این سریال موضوعی علمی دارد که کمتر در آثار سینمایی و تولیدات تصویری به آن پرداخته شده است. حیات وحش که تحت تاثیر اشتباهات انسانی قرار گرفته است، کمبود منابع مالی برای حمایت از طبیعت و حیوانات و اشتباهات مدیران موضوعاتی است که در این سریال نمایش داده می‌شود.
وی درباره نقش خود توضیح داد:«امیر ماهان» نام شخصیت نقشی است که در این سریال بازی می‌کنم. آقای ماهان دامپزشک است و نقش مقابل او را لاله اسکندری در نقش همسرش بازی می‌کند. این سریال به یک موضوع مهم و حیاتی این سرزمین می‌پردازد و برای مخاطبان جذابیت خواهد داشت.


این بازیگر درباره دلایل انتخاب نقش «امیر ماهان» گفت: به‌نظرم هر آدمی وظیفه‌ای در قبال محیط زیست دارد و هیچ کسی نیست که به آن علاقه نداشته باشد. ارتباط با حیوانات را بسیار دوست دارم متاسفانه زمانی که تحصیل می‌کردم امکان درس خواندن در این زمینه وجود نداشت وگرنه الان مسیر زندگی‌ام کاملا متفاوت بود.
وی با خنده ادامه داد: کلا زندگی با حیوانات را به انسان‌ها ترجیح می‌دهم و هر چیزی که مربوط به آن‌ها باشد را هم دوست دارم. یکی دیگر از دلایل انتخاب این نقش بازیگرانی که در این سریال حضور دارند بود، لاله اسکندری این نقش را به من پیشنهاد داد و از قبول کردن آن راضی‌ام.
زندگانی درباره تاثیرات ساخت سریا‌ل‌هایی با موضوع حیات وحش از طرف صدا و سیما گفت: ساخت این سریال‌ها بی‌تاثیر نخواهد بود اما فکر می‌کنم در رسانه‌ای کار می‌کنیم که چندان مبلغ برنامه‌ها و سریال‌هایش نیست.
وی افزود: در همه جای دنیا از مدت‌ها قبل تبلیغ سریال‌هایی که پخش خواهند شد شروع می‌شود اما در ایران تلویزیون یک هفته مانده به پخش سریال شروع به تبلیغ می‌کند. هرگز نمی‌توان تاثیر رسانه در جذب تماشاگر را تکذیب کرد اما تلویزیون این امکان را از خود گرفته است.

این بازیگر خاطرنشان کرد: امیدوارم یک روز سیاست بهتری برای این موضوع در نظر گرفته شود تا بودجه‌بندی در اولویت سریال‌های خوب باشد. ارزیابی مالی و اداری سازمان باید تخصصی‌تر شود. علم چندانی درباره این موضوع ندارد اما در مجموع می‌توانم بگویم سیاست‌هایی که تا الان روی کار بوده‌اند چندان بدردبخور نیستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار