جابجائی ۷۴۶ هزارتن کالا در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از جابجائی ۷۴۶ هزارتن کالا در فصل بهار در استان اردبیــل خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۵۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
جابجائی ۷۴۶ هزارتن کالا در استان اردبیل

رضا شیرین زاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل کالا با اعلام این خبر گفت: گندم، سیمان، سیر، آب معدنی، انواع چوب و سایر محصولات کشاورزی عمده کالا‌های جابجا شده در سه ماه نخست سال جاری در استان اردبیل است.

او با بیان اینکه از مردادماه سال گذشته بیش از ۱۶ هزار جفت لاستیک با نرخ سهمیه در بین رانندگان پرتلاش استان توزیع شده و این مهم همچنان ادامه دارد تصریــح کرد:توزیع لاستیک به نرخ سهمیه در راستای حمایت از رانندگان سخت کوش در جهت کاهش هزینه‌های آنان همچنان ادامه دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: مالکان ناوگان عمومی حمل و نقل بار و مسافر جاده‌ای سنگین و نیمه سنگین می‌توانند با در دست داشتن مدارک متعلق به خود و وسیله نقلیه شامل کارت هوشمند ناوگان، کارت ناوگان و برگ سبز مالکیت ناوگان نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز به نرخ مصوب با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقدام نمایند.

شیرین زاده در خصوص میزان لاستیک تخصیص یافته به ازای پیمایش برای ناوگان عمومی جاده‌ای نیز گفت:بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به ناوگان عمومی مسافری اتوبوس به ازای هر ۲۰۰۰۰ کیلومتر کارکرد ۲ حلقه، مینی بوس به ازای هر ۱۵۰۰۰ کیلومتر کارکرد ۲ حلقه، باری با ظرفیت تا ۲۰ تن به ازای هر ۲۰۰۰۰ کیلومتر کارکرد ۲ حلقه، باری با ظرفیت بیش از ۲۰ تن تا ۴۰ تن به ازای هر ۱۵۰۰۰ کیلومتر کارکرد ۲ حلقه و باری با ظرفیت بیش از ۴۰ تن به ازای هر ۱۰۰۰۰ کیلومتر کارکرد ۲ حلقه در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار