ادعای عجیب درباره مدافع پرسپولیس: انصاری اصرار داشت با تراکتور مذاکره کند!

تهران (پانا) - یکی از مدیران رده بالای باشگاه تراکتور آذربایجان شرقی ادعایی عجیب را درباه مدافع مطرح باشگاه پرسپولیس مطرح کرده است.

کد مطلب: ۹۲۵۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرورزشی، ساعتی پس از انتشار فیلم اهانت هواداران پرسپولیس به تراکتور به خاطر شایعه مذاکره این باشگاه با محمد انصاری، کی‌روش استنلی هم برای دقایقی اسم و عکس تراکتور را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و سپس عکس را برداشت.
در واکنش به همین اتفاقات با یکی از مدیران رده بالای تراکتور تماس گرفتیم که این شخص به خبرورزشی گفت: مالک و مدیرعامل باشگاه توصیه کرده‌اند وارد این فضا نشویم، به همین دلیل به صورت رسمی نمی‌توانم از طرف باشگاه حرفی بزنم، اما همین قدر بدانید که محمد انصاری با پای خودش و با اصرار و میل خودش برای مذاکره با تراکتور آمد و حتی وقتی عکس انداخت، مالک باشگاه به شوخی به او گفت می‌خواهی این عکس را به مدیران پرسپولیس نشان بدهی و پول بیشتری بگیری که انصاری لبخندی زد و جواب داد: «دنبال بازارگرمی نیستم، از پرسپولیس بابت اتفاقاتی که در دوران آسیب‌دیدگی‌ام افتاد، دلخورم و اگر آن‌ها خواسته‌ام را تأمین نکنند، به تراکتور می‌آیم.» ما نه اصراری به جذب او داشتیم و نه دیگر موضوع را پیگیری کردیم.
این شخص درباره کی‌روش استنلی هم گفت: نمی‌خواهم اسم بازیکن خاصی را بیاورم، اما متأسفانه این روز‌ها مد شده بعضی‌ها با استفاده از تراکتور مبلغ قراردادشان را بالا می‌برند. طرف تا با باشگاه خودش به مشکل می‌خورد، برای آن که پول بیشتری از باشگاهش بگیرد، وانمود می‌کند می‌خواهد به تراکتور برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار