رقابت بیش از 4300 داوطلب کنکور سراسری در کازرون

کازرون (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کازرون از رقابت بیش از 4300 داوطلب کنکور سراسری 98 در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۵۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از 4300 داوطلب کنکور سراسری در کازرون

امیر حسین جمشیدی در جلسه شورای آموزش و پرورش کازرون که با محوریت هماهنگی برگزاری کنکور سراسری سال 1398برگزار شد، بر اهمیت برگزاری خوب کنکور سراسری تاکید کرد و افزود: کنکور شاید مهم ترین اتفاق زندگی دانش آموز در طول دوران تحصیل باشد که تمام این چند سال را خانواده ها به امید موفقیت در این روز برنامه‌ریزی کرده اند، لذا ما تمامی مسائل و حواشی برگزاری کنکور مثل محل برگزاری، سیستم سرمایشی، نظم و امنیت و… را مدنظر قرار داده ایم تا این آزمون به بهترین شکل برگزار شود.

وی با بیان اینکه روزهای 13 و 14 تیرماه کنکور سراسری برگزار می شود، تصریح کرد: کنکور امسال با حضور بیش از 4300 داوطلب در روز های پنج شنبه و جمعه، در دو نوبت صبح و عصر و در ۵ گروه تجربی، انسانی، ریاضی، هنر و زبان خارجی همزمان با سراسر کشور در شهرستان کازرون برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش کازرون بیان داشت: امسال برگزاری آزمون رشته تجربی دختران با حضور 890 نفر در سه حوزه شامل دبیرستان دخترانه شاهد شهید شیروانی، دبیرستان دخترانه نمونه دولتی بانوسلامی و هنرستان دکتر شریعتی با آموزش و پرورش است و پسران در گروه تجربی و بقیه رشته ها در ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون و توسط آن مجموعه اجرا می شود.

جمشیدی با تاکید بر اجرای تمامی مراحل و اصول اجرایی این آزمون طبق قانون اظهار داشت: برای اجرای خوب کنکور از قبل جلساتی با عوامل اجرایی اعم از مراقبین، روسای حوزه و سایر دست اندرکاران برگزار شده و نیز افراد خبره و باتجربه جهت اجرای آزمون در نظر گرفته شده اند.

وی با بیان اینکه با تمام نهادها و ادارات مرتبط برای برگزاری خوب کنکور مکاتبه و هماهنگی لازم را انجام داده ایم، تصریح کرد: نگرش واقع بینانه به تمام مسائل و حواشی پیرامون برگزاری کنکور تا بدان حد مهم است که حتی نحوه قدم زدن مراقبین و وضعیت تهویه سالن آزمون در نحوه پاسخگویی به سوالات از سوی داوطلبان تأثیر گذار بوده و در این موارد هم دقت ویژه ای صورت گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش کازرون در پایان به حساسیت بالا نسبت به کنکور، خصوصاً از طرف خانواده ها اشاره کرد و گفت:خانواده ها باید به فرزندان خود آرامش و امید دهند و به آن ها بیاموزند قبولی در کنکور تنها شرط خوشبختی و موفقیت در زندگی نیست و می توان با کسب هر مهارت و پیشرفتی به موفقیت در زندگی دست یافت.

جلسه شورای آموزش و پرورش با محوریت هماهنگی برگزاری کنکور سراسری سال1398 با حضور دکتر داریوش دهقان، فرماندار، جمشیدی، مدیر آموزش و پرورش، دکتر الوانی، ریاست دانشگاه آزاد و مهندس باقری، شهردار کازرون، دیگر اعضا و نیز دو نفر از نماینده اولیای دانش آموزان کنکوری در دفتر فرماندار برگزار شد.

خبرنگار: کوروش خضری مطلق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار