گام های موثر خبرنگاران پانا در ایجاد ارتباط میان مردم و مسئولان

لامرد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش لامرد پویایی و صداقت را از ویژگی‌های مهم خبرگزاری پانا و خبرنگاران دانش‌آموز برشمرد و گفت: پویایی، صداقت ، تلاش و پشتکار ویژگی‌های خبرنگارانی است که در خبرگزاری پانا فعالیت می‌کنند و در ایجاد ارتباط میان مردم و مسئولان گام‌های موثری برمی‌دارند.

کد مطلب: ۹۲۵۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
گام های موثر خبرنگاران پانا در ایجاد ارتباط میان مردم و مسئولان

کوروش حیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا با بیان اینکه کارهای فرهنگی زمانی در جامعه اثرگذار واقع می‌شود که در کنار آن اطلاع‌رسانی فراموش نشود اذعان کرد: خوشبختانه فعالیت چشم‌گیر خبرنگاران دانش‌آموز خبرگزاری پانا در سال گذشته و انتشار اخبار شهرستان لامرد در سطح استان ما شاهد اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی در زمینه‌های مختلف بودیم.

او خبرنگاران پانا را سفیران خوبی برای رسالت خطیر خبرنگاری که همان آگاهی بخشی دقیق است، دانست و تصریح کرد: یکی از اهداف ما برای جذب دانش‌آموزان در زمینه خبرنگاری و عکاسی خبری شناسایی استعدادهای برتر در حوزه رسانه است.

حیاتی با اشاره به رونق مجدد دوره‌های خبرگزاری پانا در لامرد خاطر نشان کرد: اولین دوره تابستانه خبرگزاری پانا هفته آخر تیرماه سال ۹۸ برگزار خواهد که امیدواریم دانش‌آموزان با شرکت در این دوره ضمن گذراندن اوقات فراغت خود حرفه خبرنویسی، گزارشگری و عکاسی خبری را فرا بگیرند.

خبرنگار: فاطمه زائری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار