آموزش تابستانی 700 نفر از آموزگاران استان برای تدریس درس تربیت بدنی در مقطع ابتدایی

یزد (پانا) – رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش گفت: بیش از 700 نفر از آموزگاران پایه استان برای تدریس درس تربیت بدنی در مقطع ابتدایی، تابستان امسال در کلاس آموزشی شرکت می کنند.

کد مطلب: ۹۲۵۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزش تابستانی 700 نفر از آموزگاران استان برای تدریس درس تربیت بدنی در مقطع ابتدایی

"مصطفی خلیلی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا به فعالیت های آموزش و پرورش برای ارتقاء علمی معلمان ورزش ، حفظ آمادگی جسمانی و تخصصی آنان اشاره کرد و گفت: در این راستا 700 نفر از همکاران دوره ابتدایی که در کنار سایر دروس می بایست درس تربیت بدنی را نیز تدریس کنند در یک دوره آموزشی شرکت خواهند کرد.

وی از شرکت نفرات برگزیده استان در مرحله کشوری جشنواه الگوی برتر درس تربیت بدنی خبر داد و گفت: 3 آموزگار ورزش در مقطع ابتدایی و 3 دبیر در مقطع متوسطه به مرحله کشوری این جشنواره که در استان های کرمان و کرمانشاه برگزار می شود اعزام خواهند شد.

ایشان افزود: مرحله کشوری مسابقات علمی و تخصصی معلمان ورزش تابستان امسال در مشهد مقدس برگزار می شود و یک تیم 10 نفره از معلمان برتر استان یزد در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

"خلیلی" برگزاری کلاس های داوری و مربیگری فوتسال و والیبال برای آقایان و خانم ها در تابستان 98 را از دیگر برنامه های ارتقای علمی و تخصصی معلمان ورزش نام برد و افزود: یکصد دبیر ورزش در این دوره ها شرکت خواهند کرد.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش در پایان افزود: برای ارتقاء سطح ایمنی فضاهای ورزشی در مدارس و آشنایی با حقوق ورزشی یک دوره آموزشی 8 ساعته برای مدیران و مدارس نیز در تابستان امسال برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار