سرپرست وزارت آموزش و پرورش: رتبه بندی معلمان قبل از سال تحصیلی جدید به پایان می‌رسد

گلستان (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی معلمان خواسته بحق و درستی آنان است که این رتبه بندی ها قبل از سال تحصیلی جدید به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۹۲۵۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست وزارت آموزش و پرورش: رتبه بندی معلمان قبل از سال تحصیلی جدید به پایان می‌رسد

سیدجواد حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: دولت با اختصاص ۲۰ هزار میلیارد ریال اجرای این طرح را مورد تاکید قرار داده است.
وی بیان کرد: در سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش بر انجام این رتبه بندی تاکید شده اما به جزئیات آن اشاره‌ای نشده است.

وی همچنین بر تحصیل رایگان دانش آموزان در مدارس تاکید کرد و گفت: البته ۲۴ نوع مدرسه در کشور داریم که برخی از این مدارس طبق قانون تعرفه‌هایی دارند که می‌توانند مبالغ مشخصی را دریافت کنند.
وی ادامه داد: این تعرفه‌ها در شورای راهبری وزارت آموزش و پرورش با حضور نمایندگان کمیسیون‌های مربوطه تعیین و ابلاغ می‌شود.
وی اضافه کرد: هیچ مدرسه‌ای حق ندارد، بیشتر از میزان تعرفه ابلاغ شده وجهی دریافت کند و از سوی دیگر گروه‌های نظارت و بازرسی بر این امور نظارت دائم و مستمر خواهند داشت.
حسینی همچنین به استخدام نیروهای حق التدریسی، خدمات شرکتی و مربیان مهدکودک‌ها که حضورشان از سال ۹۱ به ماقبل باشد، اشاره کرد و یادآور شد: مقدمات این کار فراهم شده و ۱۰۵ نفر مشمول این قانون با هماهنگی کمیسیون تحقیقات و پس از برگزاری آزمون جذب خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار