واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال در اردبیل وارد چرخه تولید شوند

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: واحد‌هایی که با کمترین ظرفیت فعالیت دارند باید با بررسی جوانب و حل موانع با حداکثر ظرفیت تولید وارد چرخه شوند.

کد مطلب: ۹۲۵۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال در اردبیل وارد چرخه تولید شوند

ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری گفت: واحد‌هایی که با کمترین ظرفیت فعالیت دارند باید با بررسی جوانب و حل موانع با حداکثر ظرفیت تولید وارد چرخه شوند که در این راستا افزایش اشتغال نیز در دستور کار قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه افزایش ظرفیت تولید شهرک‌های صنعتی از اهداف دولت است اظهار کرد: در شورای برنامه ریزی شهرستان‌ها طرح‌هایی که نیاز به تامین اعتبار زیرساخت باشد دستگاه‌های متولی مکلف به تامین زیرساخت هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل تاکید کرد: باید واحد‌های راکد با ارایه راهکار مناسب و برنامه ریزی لازم به چرخه فعالیت برگردانده شود.

عزیزی گفت: طرح‌هایی که مجوز گرفته و استعلام لازم را برای اجرا کسب کرده اند باید دستگاه‌های متولی همکاری لازم را داشته باشند.
در بیست و دومین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری که به منظور برنامه ریزی و تبیین سیاست‌های کاری با حضور جمعی از سرمایه گذاران در سالن شیخ صفی استانداری برگزار شد پرونده تعدادی از طرح‌ها و واحد‌های تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه دلیل تاخیر تامین اعتبار شرکت خوشه ثمین بران، مشکل تامین اعتبار زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک صنعتی غیر دولتی پترو شیمی، پیگیری و تعیین تکلیف واگذاری زمین از اراضی خلع ید شده تازه کند شریف آباد به متقاضی ایجاد شهرک صنعتی غیر دولتی، تعین تکلیف واگذاری زمین برای احداث تالار پذیرایی خارج از محدوده شهر و همچنین گزارش اقدامات انجام شده در خصوص جانمایی و صدور مجوز ۶۰ طرح اولویت دار استاندر بخش‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار