مدیر سازمان دانش آموزی استان خبر داد:

راه اندازی سامانه ی برخط پوشاک دانش آموزی در سیستان وبلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان از راه اندازی و رونمایی سامانه ی الکترونیکی پوشاک مدارس به منظور مدیریت و نظارت بر فرآیند اجرای این طرح خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۵۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی سامانه ی برخط پوشاک دانش آموزی در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان داود صیاد اظهار کرد: مشخصات تمامی مدارس استان در سامانه پوشاک مدارس به نشانی http://form.irsto.ir که بخشی از فرآیند ملی نظارت بر تهیه و توزیع لباس فرم دانش آموزی است بارگزاری شده و مدیران مدارس بایستی با ورود به این سامانه ضمن ثبت اطلاعات تکمیلی آموزشگاه درخواست نیاز یا عدم نیاز به لباس فرم دانش آموزی را ثبت نمایند.
وی افزود: بر اساس مصوبات کمیته استانی ساماندهی لباس فرم و بر اساس دستورالعمل ابلاغی از مرکز، واحد های تولیدی با تعیین ظرفیت تولید، از سوی سازمان صنعت معدن و تجارت به سازمان دانش آموزی معرفی شده و مشخصات این تولیدی ها نیز در سامانه قرار داده شده است.
صیاد تصریح کرد: نماینده ی واحد های تولیدی با مراجعه به مدارس و ارایه ی نمونه های لباس فرم نسبت به بازار یابی اقدام و آموزشگاه پس از بررسی، واحد تولیدی معرفی شده که مشخصات و ظرفیت تولید آن در سامانه مشخص است را انتخاب و نسبت به دریافت صورتجلسه شورای آموزشگاه و قرارداد فی مابین از سامانه و تکمیل آن اقدام می نماید.
مدیر سازمان دانش آموزی استان با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغی تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی باید در این طرح شرکت کنند خاطر نشان کرد : ان شاءالله برانیم تا ضمن رعایت حقوق تولیدکنندگان ساعی در این سامانه، رضایت حداکثری اولیاء دانش ‌آموزان را نیز دنبال کنیم.
صیاد بیان کرد : در این سامانه و به کمک بخش‌هایی چون ارزیابی و نظرسنجی، به حذف واسطه‌ها و رعایت قیمت مصوب اعلامی از سوی انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و حفظ کیفیت برای پوشاک توجه ویژه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار