استاندار کهگیلویه وبویراحمد: چالش های انتخابات های گذشته استان بررسی شود

یاسوج(پانا)- استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر ضرورت شناسایی و احصای آسیب ها و چالش های انتخابات های گذشته در استان بویژه در حوزه انتخابات مجلس شورای اسلامی و در ابعاد گوناگون آن تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۲۵۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد: چالش های انتخابات های گذشته استان بررسی شود

حسین کلانتری یکشنبه شب در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت :که برخی کمبودها و زیرساخت‌ها در زمینه برگزاری انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی نیز ملموس است که باید در این راستا و با هماهنگی و هم افزایی بیشتر سعی در رفع این کمبودها کرد.

او برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را راهبرد و رویکرد اساسی مجریان و ستاد انتخابات استان دانست و گفت: متولیان امر با این جهت گیری که رأی مردم ناموس است و میزان هم رأی مردم است باید وارد این عرصه حساس شوند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: این تضمین و اطمینان را به مردم استان خواهیم داد که امنیت، سلامت و امانتداری از رأی مردم سرلوحه کار مجریان و متولیان امر انتخابات در استان خواهد بود و به صراحت از تک تک آرای مردم در صندوق‌های اخذ رأی صیانت می‌شود.

کلانتری کمترین تخلف و تقلب در آرای مردم و انتخابات را خط قرمز و بزرگترین خیانت به خون شهدا و آرمان‌های امام و نظام دانست و گفت: بدون شک برای برخورد با متخلفان در این عرصه حساس و سرنوشت ساز رحم نخواهم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت جذب به موقع اعتبارات از سوی مدیران در دستگاه‌های مختلف اجرایی تاکید کرد و گفت: یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران میزان جذب اعتبارات ملی است.

وی نظم بخشی و برنامه ریزی مدون و از پیش طراحی شده در برگزاری جلسات و کارگروه‌های مختلف در استان را یادآور شد و افزود: انجام این مهم برای پیشبرد بهتر امور و ارائه مطلوب‌تر خدمات به مردم است.

کلانتری همچنین با توجه به برگزاری جشنواره ملی فرهنگ عشایر در یاسوج با محوریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد و ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان موظف به همکاری و تعامل با برگزار کنندگان این جشنواره ملی هستند.

وی اضافه کرد که سهم گردشگری به عنوان یکی از ارکان اساسی و ظرفیت‌های مهم در توسعه همه جانبه این استان باید در رونق اقتصادی مردم، شکوفایی و معرفی بیش از پیش این خطه حتی به خارج از کشور پررنگ‌تر شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی مدیران باید آستانه تحمل خود را برای خدمت به مردم و همچنین در مقابل انتقادهای سازنده رسانه‌ها بالا ببرند، گفت: البته مدیران نباید خود را درگیر مسائل حاشیه‌ای کنند و یا بستری برای ایجاد حاشیه سازی ها شوند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین از مدیران مختلف در دستگاه‌های اجرایی استان خواست هرگونه عزل و نصب و یا حضور برخی مدیران و مقامات کشوری در مجموعه‌های خود را با فرمانداران هر شهرستان هماهنگ کنند.

خبرنگار: سیما کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار