تراکتور از پرسپولیس و سپاهان سبقت می‌گیرد؛ بلیت تبریز برای آقای گل آماده شد

تهران (پانا) - تراکتور آذربایجان شرقی قصد دارد برای تقویت خط حمله خود، آقای گل لیگ برتر هجدهم را جذب کند.

کد مطلب: ۹۲۵۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تراکتور از پرسپولیس و سپاهان سبقت می‌گیرد؛ بلیت تبریز برای آقای گل آماده شد

کی‌روش استنلی، آقای گل لیگ برتر هجدهم را که نقش پررنگی در نایب قهرمانی سپاهان را داشت، باید با توجه به اتمام قراردادش با این تیم اصفهانی، یکی از جذاب‌ترین سوژه‌های نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران دانست، جایی که سه تیم مطرح ایران برای خرید او رقابت می‌کنند.

سپاهانی‌ها از همان روزهای پایانی لیگ برتر هجدهم فعالیت خود برای تمدید قرارداد با کی‌روش استنلی را آغاز کردند و پس از چند مرحله درخواست نهایتا اعلام کردند می‌توانند به این مهاجم 500 هزار یورو بدهند؛ رقمی که به هیچ عنوان مورد رضایت کی‌روش نیست و او درخواست بالاتری دارد.

پس از سپاهان، خبری به گوش رسید مبنی بر اینکه پرسپولیس هم برای خرید مهاجم فصل گذشته سپاهان علاقه دارد و شاید او را در فصل جدید با لباس قهرمان فوتبال ایران ببینیم.

اما طی چند ساعت گذشته، برخی شایعات که با حرکات غیر مستقیم کی‌روش همراه بوده، گمانه حضور او در تراکتور را قوی کرده است. این تیم متمول فوتبال ایران که به دنبال جانشینی تمام‌عیار برای آنتونی استوکس است، روی مهاجم سپاهان دست گذاشته است و گفته می‌شود مذاکراتی هم بین مدیر برنامه‌های کی‌روش و مدیران باشگاه تراکتورسازی انجام شده است.

حرکت مهاجم سابق ذوب آهن بود که شایعه حضورش در تبریز را دامن زد، او در آخرین پست اینستاگرامی‌اش استکیر تراکتور را قرار داد تا این شایعه تقویت شود که کی‌روش استنلی به احتمال زیاد، فصل آینده راهی تبریز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار