ندیری: هدف از پروژه مهر ایجاد مدرسه ای شاداب است

تهران (پانا) - علی ندیری، مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه5 در سومین جلسه ستاد پروژه مهر ، رسالت اصلی این پروژه را خلق مدرسه ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۲۵۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ندیری: هدف از پروژه مهر ایجاد مدرسه ای شاداب است

در این جلسه ندیری اظهار کرد: اهمیت و نقش آموزش و پرورش در بهسازی و توسعه زندگی فردی و اجتماعی موجب شده است که جامعه و اولیا دانش آموزان انتظار داشته باشند که مدرسه محیطی پویا و زمینه ساز پرورش استعدادهای بالقوه فرزندان آنها باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه آموزش و پرورش دستگاه فرهنگ ساز کشور است و نقش آن در ارتقا فرهنگ یک کشور بر کسی پوشیده نیست ایجاب می‌کند،‌ اداره امور مدارس مبتنی بر افزایش قدرت تصمیم‌گیری و مشارکت جویانه باشد تا بتوانیم فضای عمومی مدارس را پویا، پر نشاط و فعال نماییم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 با بیان اینکه مهمترین پروژه ملی در آغاز سال تحصیلی پروژه مهر است، تصریح کرد: هدف اصلی پروژه مهر خلق مدرسه ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است از این جهت پروژه مهر یکی از مهمترین پروژه ملی در آغاز سال تحصیلی به‌شمار می‌آید که ما نیز باید آن را به نحو احسن برگزار نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار