آغاز طرح تابستانه نشاط معنوی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از 13 تیر

یاسوج (پانا)-معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد، طرح تابستانه نشاط معنوی بقاع متبرکه در سالروز میلاد حضرت معصومه آغاز و 29 مرداد به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۹۲۵۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح تابستانه نشاط معنوی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از 13 تیر

حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد در جمع خبرنگاران ، در خصوص برنامه‌های تابستان اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمدبیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان برنامه‌های متنوعی در قالب طرح نشاط معنوی برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح که ویژه سنین 7 تا 18 سال است در استان از 13 تیر ماه همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و 29 مرداد ماه مصادف با عید غدیر به اتمام می‌رسد.

او هدف از اجرای طرح نشاط معنوی ایام تابستان در بقاع متبرکه را جذب نسل جوان و نوجوانان به بقاع متبرکه و کادرشناسی بقاع از این قشر جامعه عنوان کرد و ادامه داد: ترویج معارف اسلامی و تعامل و مشارکت با نهادهای فرهنگی همسو از دیگر اهدافی است که اوقاف در این طرح دنبال می‌کند.

این مسوول بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این طرح می‌توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها و بقاع متبرکه مراجعه، نام‌نویسی و در کلاس‌های احکام، قرآن، شناخت فضای مجازی، روانشناسی، فنی وحرفه‌ای، ورزش، گلدوزی و سایر کلاس‌ها شرکت کنند.

مومنی‌شاد خاطرنشان کرد: برنامه‌های تابستانه طرح نشاط معنوی به روش‌های مشارکتی و اردویی با حضور 15 مبلغ خواهر و برادر از استان و روحانیون اعزامی از قم در 15 بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

خبرنگار : سیما کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار