فعالان شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها از خط دوم متروی اصفهان بازدید می کنند

اصفهان (پانا) - مدیر پژوهش معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان گفت: فعالان فناوری های نوین مانند شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها چهارشنبه هفته جاری (12 تیرماه) در قالب تور فناوری، از خط دوم متروی اصفهان بازدید می کنند.

کد مطلب: ۹۲۵۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالان شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها از خط دوم متروی اصفهان بازدید می کنند

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید ابراهیمی با اشاره به اینکه تورهای فناوری برای برقراری ارتباط و اتصال میان شرکت های دانش بنیان و طبقه دانشگاهی با مجموعه مدیریت شهری و استفاده از ظرفیت های آنان برگزار می شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه نیازهای فناورانه در برخی سازمان ها و بخش های شهرداری اصفهان وجود دارد، این نیازها به حوزه مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان اعلام و توسط شرکت های دانش بنیان یا استارت آپ ها برطرف می شود.
وی ادامه داد: تور جدید فناورانه شهرداری اصفهان برای بازدید از سازمان قطار شهری و رفع نیازهای این سازمان در احداث خط دوم قطار شهری است.
مدیر پژوهش معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان افزود: با توجه به اینکه حفاری تونل های خط دوم مترو سرعت گرفته است نیازهایی در این ارتباط وجود دارد که به همین منظور گروهی از شرکت های دانش بنیان، افراد متخصص و استارت آپ ها از سوی مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان از این خط بازدید و با مسئولان قطار شهری دیدار و گفت و گوهایی خواهند داشت.
وی تصریح کرد: معرفی دستاوردهای شهرداری در حوزه سازمان قطار شهری، ارائه نیازهای سازمان قطار شهری در حوزه فناوری برای شرکت کنندگان، استخراج نیازهای فناورانه سازمان قطار شهری توسط شرکت کنندگان، ارائه محصولات فناوری شرکت ها و اشخاص مرتبط با نیازهای سازمان قطار شهری، ایجاد ارتباط سازنده میان شهرداری، شرکت های دانش بنیان و متخصصان و معرفی خدمات و تسهیلات شهرداری در حوزه اکوسیستم کارآفرین از جمله اهداف این تور فناوری است.
ابراهیمی با بیان اینکه این تور روز چهارشنبه 12 تیرماه برگزار می شود، افزود: پیش بینی می شود حدود 60 نفر از متخصصان این حوزه ها در تور فناوری مترو اصفهان شرکت کنند.
وی اضافه کرد: به طور کلی بعد از برگزاری تورهای فناوری، یک فرم پیشنهادات طرح نوآورانه برای شرکت ها و متخصصانی که در این تورها حضور داشته اند، ارسال می شود تا پیشنهادات خود را به صورت کتبی مطرح کنند. این پیشنهادات در چرخه فناوری که سال گذشته تشکیل شد مورد بررسی و تایید قرار می گیرد تا به روند اجرایی در مجموعه مدیریت شهری وارد و بدین ترتیب مدیریت شهری از ایده های مرتبط با نیازهای فناورانه خود بهره مند شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار