جهانشاهی: استفاده از نیروهای غیرهمجنس در مدارس همچنان ممنوع است

تهران (پانا) - سعید جهانشاهی، رییس اداره آموزش دوره دوم متوسطه  نظری شهر تهران، درجلسه کارشناس مسئولان دوره دوم متوسطه نظری مناطق 19 گانه شهر تهران پاسخ گویی به موقع و رضایت ذینفعان را اولویت اصلی دوره دوم متوسطه نظری اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۲۵۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
جهانشاهی: استفاده از نیروهای غیرهمجنس در مدارس همچنان ممنوع است

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران،در جلسه دوره دوم آموزش متوسطه نظری با کارشناس مسئولان مناطق، راه کارها و تمهیدات لازم برای ورود به پروژه مهر و تبیین شیوه نامه اجرای برنامه مکمل درسی (فوق برنامه) برای پاسخ گویی به موقع به همکاران و رضایت اولیاء و دانش آموزان بررسی شد.

موضوعات مطرح شده در جلسه کارشناس مسئولان دوره دوم متوسطه نظری شامل تبیین و توجیه شیوه نامه اجرایی برنامه مکمل درسی(فوق برنامه)،برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه و فرهنگ و ساماندهی نیروی انسانی دوره دوم متوسطه بود که با حضور سعیدجهانشاهی، رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه نظری برگزار شد.

در این جلسه جهانشاهی ضمن تاکید بر برنامه ریزی مطلوب در ساماندهی نیروی انسانی، حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و هیات همراه را در جلسات ساماندهی مناطق دلیل اهمیت بارز این موضوع دانست و از مناطق خواست در اجرای صحیح وظایف و فعالیت های تابستان که زمینه ای برای ورود به پروژه باشکوه و بزرگ مهر است، اهتمام ویژه داشته باشند.

در ادامه جهانشاهی به تبیین و توجیه شیوه نامه برنامه مکمل درسی پرداخت و استفاده از نیروهای غیرهمجنس در مدارس را هم چون گذشته ممنوع اعلام نموده و بر نظارت دقیق مناطق بر نحوه ی اجرای مطلوب برنامه مذکور مطابق با ضوابط و مقررات تاکید کرد.

رییس اداره آموزش دوره دوم متوسطه نظری اداره کل از مناطق خواست تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه مطلوب تر آزمون تکمیل ظرفیت مدارس فرهنگ و نمونه دولتی را که در تاریخ های 18 و 23 تیرماه سال جاری برگزار می شود، پیش بینی نمایند.

ثبت و سفارش به موقع کتب درسی و دروس اختیاری، نهایی کردن نتایج دگر ارزیابی مدارس مجری برنامه تعالی در سطح منطقه ای توسط ارزیابان،تکریم ارباب رجوع در زمان ثبت نام و اهمیت پاسخگویی به موقع از موارد مهمی دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار