اختصاص ۲۰ سازه شهری به تبلیغات هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی

قم (پانا) - ۲۰ سازه شهری شامل ۱۵پرتابل شهری و ۵عرشه پل به تبلیغات هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با مشارکت شهرداری قم اختصاص یافت.

کد مطلب: ۹۲۵۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۲۰ سازه شهری به تبلیغات هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی

نخستین نشست هماهنگی کمیته تبلیغات هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم برگزار شد.

در این جلسه که به دبیری معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و با حضور مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و نمایندگان ادارات کل و نهادهای فرهنگی و سیاسی قم برگزار شد، هماهنگی جهت امور تبلیغاتی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در قم صورت گرفت.

در همین راستا شهرداری قم در این جلسه مقرر کرد که ۲۰ سازه تبلیغات شهری شامل ۱۵پرتابل و ۵ عرشه پل را برای تبلیغات این هفته در اختیار تیپ ۸۳ امام صادق(ع) قرار دهد.

تهیه ۴ سری سپر تبلیغاتی نمایشگاهی برای استفاده دوره‌ای در مساجد و اکران تبلیغات در بوستان‌ها و مراکز فرهنگی زیرمجموعه شهرداری از دیگر تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه با مشارکت شهرداری قم بود.

شایان ذکر است:ششم لغایت دوازدهم تیرماه به نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در تقویم رسمی کشور نامگذاری گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار