لیدی گاگا: یک دلیل خوب پیدا کنید که به خاطر آن به دنیا بچسبید!

تهران (پانا) - روز دوشنبه، Lady Gaga، خواننده مشهور آمریکایی، در یکی از کنسرت هایش از سختی های مسیر خواننده شدن و رسیدن به قله آن گفت.

کد مطلب: ۹۲۵۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
لیدی گاگا: یک دلیل خوب پیدا کنید که به خاطر آن به دنیا بچسبید!

به گزارش رسانه نوا ، این خواننده ۳۳ساله که در سالن Apollo Theater شهر نیویورک اجرا داشت، گفت: «منتقدان همیشه می خواستند که من رو به پایین بکشند ولی من سرم رو پایین انداختم و به کار برگشتم؛ یه روز سرمو بالا آوردم و یک جایزه اسکار لعنتی رو تو دستام گرفتم! اگر ذهنتون رو برای اهدافتون متمرکز کنید از پس هر کاری بر خواهید اومد.

بودن در اینجا و اجرا در مقابل ۱۵۰۰نفر، یک تجربه ویژه است؛ من ده ساله که در مقابل چنین جمعیتی اجرا می کنم. از ۳۰نفر شروع کردم، به ۳۰۰نفر رسیدم، سپس ۱۵۰۰ نفر و بعدها ۱۵۰هزار نفر! و همه ی این اتفاق ها یک دلیل دارد: همه ی شما به من باور داشتید و من هم متقابلا به شما باور داشتم. من رشد کردم و تغییرات زیادی رو در مسیرهای زندگیم تجربه کردم و خیلی جاها از حرف های من سوء برداشت شد. سختی‌های هرکس متفاوت است. قصد مقایسه ندارم اما ما همه با هم هستیم و هرکدام میلیون ها دلیل داشتیم که در زندگی جا بزنیم اما یک دلیل خوب پیدا کنید که بخاطر آن به دنیا بچسبید.»

لیدی گاگا برای آهگسازی و خوانندگی موسیقی فیلم A Star is Born برنده جایزه اسکار بهترین موسیقی متن شد که خودش هم در این فیلم به همراه بازیگر سرشناس، بردلی کوپر، به ایفای نقش پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار