برگزاری جلسه شورای نظارت آموزش و پرورش منطقه 6

تهران (پانا) - جلسه شورای نظارت آموزش و پرورش منطقه 6 در دفتر مدیریت منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۵۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای نظارت آموزش و پرورش منطقه 6

به گزارش روابط عمومی منطقه 6 تهران، جلسه شورای نظارت آموزش و پرورش منطقه 6 با حضور مدیر منطقه و اعضای شورای نظارت در دفتر مدیریت برگزار شد.

در ابتدای جلسه جواد نظریان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 6 ضمن تشکر از زحمات و تلاش های اعضای شورای نظارت، مؤسسان و مدیران مدارس غیردولتی و نیز پیگیریهای همکاران گفت: با نظارت و همکاری همه مدارس غیر دولتی، میزان رضایتمندی اولیاء از کیفیت ثبت نام و شهریه ها بالا بوده و با توجه به آمار اداره کل و شکایات سامانه ای ، منطقه 6 جزوء مناطقی است که کمترین میزان شکایت مردمی را دارد.

در ادامه مدیر منطقه اظهار امیدواری نمود که خانواده ها بتوانند در محیطی آرام کار ثبت نام فرزندان خود را انجام دهند و مشکلی از این بابت نداشته باشند.

سپس حسینی، کارشناس مسئول مشارکتهای مردمی منطقه، گزارشی از فعالیتها و اقدامات انجام شده در زمینه چگونگی برنامه ریزی و نظارت بر فرآیند ثبت نام در مدارس غیردولتی و همچنین جلسات برگزار شده با مدیران و معاونین اجرایی مدارس ارائه نمود.

همچنین کارشناس مسئول مشارکتهای مردمی منطقه خاطر نشان کرد: مدیران می توانند به گونه ای برنامه ریزی کنند که ضمن تمرکز بر جریان ثبت نام، سال تحصیلی جدید را با کم ترین مشکل آغاز نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار