تجلیل از بیش از 500 همکار فرهنگی ممتاز و مقام آور در کازرون

کازرون (پانا) - در مراسمی که با حضور مدیر و معاونان آموزش و پرورش کازرون و کارشناس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش فارس، از مدیران، مربیان و معاونان پرورشی و تربیت بدنی و دیگر عوامل اجرایی مدارس مقام آور در مسابقات حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۹۲۵۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از بیش از 500 همکار فرهنگی ممتاز و مقام آور در کازرون

هادی زالزاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش این شهر، در حاشیه برگزاری این مراسم، اظهار داشت: همدلی و صداقت در کار تربیتی از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی از مدیران و مربیان پرورشی خواست تا با تعامل و همیاری سایر پرسنل آموزشگاه، مسائل فرهنگی و اعتقادی را به دانش آموزان، آموزش دهند و گفت: کار تربیتی نباید تنها به مربیان پرورشی محدود شود بلکه تمامی پرسنل آموزشگاه باید نقش تربیتی داشته باشند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون ادامه داد: هدف آموزش و پرورش در امور تربیتی، نخبه پروری نیست بلکه یک حرکت اجتماعی است و ما باید برای یکایک دانش آموزان برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری مسابقات دانش آموزی کشف استعدادهای آنان است، افزود: شناخت استعدادهای دانش آموزان و بارور نمودن آنها نیازمند صبر و شکیبایی و درک اقتضای سنی آنان است .

زالزاده هدف از برگزاری این مراسم را قدردانی از زحمات و تلاش های مدیران و مربیانی که در مسابقات حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی عملکرد موفقی داشته اند عنوان کرد.

همچنین وفایی، کارشناس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش فارس، در سخنان کوتاهی در جمع عوامل اجرایی مسابقات حوزه پرورشی و تربیت بدنی کازرون گفت: زمانی می توانیم به موفقیت و رشد دست یابیم که با برنامه ریزی خوب و اندیشه خلاقانه در کارها جلو برویم.

در این مراسم بیش از 500 همکار فرهنگی آموزش و پرورش کازرون مورد تقدیر قرار گرفتند.

خبرنگار: کوروش خضری مطلق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار