همایش زنان کارآفرین و سرپرست خانوار در منطقه1

تهران (پانا) - همایش زنان کار آفرین آموزش و پرورش منطقه1 در سالن معلم این منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۵۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش زنان کارآفرین و سرپرست خانوار در منطقه1

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، همایش زنان کارآفرین و سرپرست خانوار با حضور صادق صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه1، معاون پرورشی و تربیت بدنی ومشاور امور بانوان منطقه، شکراله، کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل شهر تهران، صدرا، مدرس آموزش خانواده و زنان کارآفرین و سرپرست خانوار آموزش و پرورش منطقه1 در سالن همایش معلم منطقه برگزارگردید.
صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه1 در این جلسه گفت: زن زیربنایی ترین پایه های اخلاقی را در یک جامعه رقم می زند و با استفاده از پایگاه اجتماعی اش نقش های گوناگونی را عهده دار می شود که درنهایت موجب ترویج عدالت خواهد شد.
صادق پور خودباوری را عنصر اصلی در زندگی زنان سرپرست خانواده معرفی کرد و افزود جامعه باید قدردان ایثار و فداکاری آنان در تربیت فرزندان باشد.
سید مومن، معاون پرورشی و تربیت بدنی ومشاور اموربانوان منطقه1 نیز ضمن ابراز خوشحالی از توانمندی و موفقیت زنان کار آفرین منطقه افزود: زمانی که مردم جامعه ای از سلامت و نشاط اجتماعی برخوردار باشند وفاق، همبستگی، تعلق اجتماعی، تعاملات مطلوب، رضایت از زندگی و همچنین سلامت روانی و اجتماعی افراد افزایش پیدا کرده و طبیعی است که به موازات آن آسیب های اجتماعی نیز کاهش یافته و انگیزه برای کار و تلاش افزایش می­یابد. در نتیجه چنین جامعه­ای، مسیر پیشرفت و ترقی را طی خواهد .
در ادامه صدرا ، مدرس خانواده آموزش های لازم را ارائه کرد و زنان برگزیده کار آفرین نیز به ایراد سخن پرداختند. همچنین از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.
پرپایی نمایشگاه دستاورد های زنان کار آفرین و نیز پایش فشار خون شرکت کنندگان در همایش توسط واحد سلامت منطقه، از دیگر برنامه های حاشیه این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار