جزئیات آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده و نحوه اعلام نتایج تشریح شد

تبریز ( پانا ) - رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی جزئیات برگزاری آزمون انتخاب و جذب 170 مدرس آموزش خانواده و نحوه اعلام نتایج این آزمون را تشریح کرد.

کد مطلب: ۹۲۵۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات آزمون انتخاب مدرس آموزش خانواده و نحوه اعلام نتایج تشریح شد

اصغر شفائیه با اشاره به اینکه امسال بعد از اعلام فراخوان تا پایان مهلت ثبت‌نام، در مجموع 170 نفر داوطلب شرکت در آزمون در سامانه ثبت‌نام شدند، افزود: « آزمون انتخاب مدرسان آموزش خانواده در ساعت 10 روز جمعه 7 تیر در استان در حوزه امتحانی مدرسه نورالزهرا شاهد تبریز برگزار شد».

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان آذربایجان شرقی از اعلام نتایج این آزمون، دو هفته بعد از برگزاری و در دهه سوم تیرماه خبر داد و گفت: «بعد از برگزاری آزمون کتبی، افرادی که 60 درصد نمره آزمون کتبی را کسب کنند به مصاحبه دعوت خواهند شد».

وی تصریح کرد:« بعد از مصاحبه، داوطلبانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند پذیرفته می‌شوند و وارد مرحله سوم یعنی دوره آموزشی خواهند شد».

این مقام مسئول یادآور شد: «تمام فرایند برگزاری آزمون کتبی تا مصاحبه و دوره آموزشی تا شهریور تمام می‌شود و کسانی که جذب شوند، از مهر امسال فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.»

شفائیه خاطرنشان کرد: « پیش از این هشت هزار مدرس آموزش خانواده در کشور و نزدیک به 300مدرس آموزش خانواده در استان آذربایجان شرقی فعالیت دارند».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار