بخشدار بردخون:

آموزش مهارت در برنامه‌های اوقات فراغت ضروری است

بردخون،بوشهر(پانا)_بخشدار بردخون گفت: آموزش مهارت در برنامه‌های اوقات فراغت منطقه بردخون ضروری است.

کد مطلب: ۹۲۵۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مهارت در برنامه‌های اوقات فراغت ضروری است

علی اخلاقی در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون اظهار داشت: بر اساس سند تحول بنیادین غنی سازی و اعتلای برنامه‌های اوقات فراغت جایگاه ویژه ای دارد و می توان از این فرصت در راستای تقویت زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی بهره برد.

بخشدار بردخون با بیان اینکه هر فرد در دوره تحصیلی خود 4 سال و 4 ماه تعطیلی دارد، افزود: متأسفانه ارتباطات در خانواده‌ها کاهش یافته و باید برنامه‌هایی با رویکرد پرورشی و با هدف جذب بچه‌ها را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: آموزش مهارت در برنامه‌های اوقات فراغت منطقه بردخون ضروری است که باید تلاش کنیم طرح هر دانش آموز یک مهارت در مدارس بویژه برنامه‌های اوقات فراغت تعریف شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون با تأکید بر اینکه پرورشی هیچگاه تعطیل و متوقف نمی شود، گفت: شادابی و نشاط لازمه برنامه‌ها و فعالیت‌های تعلیم و تربیت است که باید ضمن بازدید و نظارت، کیفیت آنها را افزایش داد.

اخلاقی با تقدیر از تلاش مجریان و دست اندرکاران فعالیت‌های اوقات فراغت ابراز داشت: 90 درصد فعالیت‌های پرورشی در آموزش و پرورش صورت می گیرد اما تعدادی از نهادها و ادارات نیز در این راستا فعالیت می کنند که نیاز به هماهنگی بیشتر وجود دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: فعالیت‌های اوقات فراغت در 7 پایگاه و رشته های ورزشی، فرهنگی، هنری، مذهبی و بر اساس مهارت آموزی همراه با گواهی پایان دوره برگزار می شود که اینگونه برنامه‌ها در ایام سال تحصیلی مورد استفاده دانش آموزان قرار گیرد.

ظهیر محمودی با بیان اینکه اخذ وجوه در مدارس ممنوع است، افزود: از ابتدای زمان ثبت نام دانش آموزان تاکنون تخلفی پیرامون دریافت وجه در مدارس گزارش نشده است.

وی اضافه کرد: لباس فرم مدارس بر اساس مقررات و ضوابط مشخص آماده می شود و 9 تیر نیز پایگاه سنجش برای دانش آموزان کلاس اوّل ابتدایی منطقه راه اندازی می شود.

در ادامه نیز اعضای شورا نظرات و پیشنهادات خود را در پیرامون دستور کار جلسه بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار