پاتک پرسپولیس به تراکتورسازی و سپاهان؛ ستاره تیم‌های رقیب بمب قهرمان ایران می‌شوند

تهران (پانا) – پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود قصد دارد ستاره‌های تراکتورسازی یا سپاهان را جذب کند.

کد مطلب: ۹۲۴۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پاتک پرسپولیس به تراکتورسازی و سپاهان؛ ستاره تیم‌های رقیب بمب قهرمان ایران می‌شوند

پرسپولیس که برای فصل جدید هنوز به صورت صد در صد تکلیف سرمربی‌اش مشخص نیست، برنامه‌هایش را برای بستن تیم جدید در حالی دنبال می‌کند تنها فرشاد احمدزاده را تا امروز به صورت قطعی جذب کرده و البته احتمالا طی روزهای آینده هم با محمد حسین کنعانی‌زادگان قرارداد امضا خواهد کرد.

یکی از خطوطی که پرسپولیسی‌ها باید فکر ویژه‌ای برای ترمیم آن انجام دهند خط حمله این تیم است که فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت و البته در فصل جدید علی علیپور را هم به علت ترانسفر شدن به بلژیک از دست خواهند داد.

در همین راستا برخی اخبار مبنی بر این است که پرسپولیس تلاش و مذاکره را برای جذب کی‌روش استنلی مهاجم سپاهان آغاز کرده است و امیدوار است بتواند آقای گل لیگ برتر هجدهم را راهی تهران کند. این مهاجم برزیلی با سپاهان قرارداد ندارد و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد قرارداد ببندد اما قطعا رقم قرارداد او بالاتر از 500 هزار دلار خواهد بود.

آنتونی استوکس مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی هم گزینه دیگر پرسپولیسی‌هاست. این مهاجم اسکاتلندی و پرحاشیه با تراکتورسازی قرارداد دارد اما به رغم شروع تمرینات تیم متمول فوتبال ایران، همچنان در تمرین غایب است و تراکتورسازی هم تهدید کرده است که به فیفا شکایت خواهد کرد.

پیوستن استوکس به پرسپولیس در مقایسه با استنلی سخت‌تر خواهد بود. تراکتورسازی و مالک متمول این تیم بعید است راضی شوند مهاجم زهردارشان به تیم قهرمان برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار