علی شهری: نظام تعلیم و تربیت،هوشمندانه ترین مسیر برای انجام امور خیر توسط خیرین مدرسه ساز است

شهرقدس (پانا) - مدیر سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران ، کمک خیرین مدرسه ساز را سبب بالابردن میزان توسعه انسانی در کشور دانست.

کد مطلب: ۹۲۴۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
علی شهری: نظام تعلیم و تربیت،هوشمندانه ترین مسیر برای انجام امور خیر توسط خیرین مدرسه ساز است

علی شهری ، مدیر سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران گفت: مشارکت خیرین در سراسر کشور سبب ساخت 110 هزار کلاس درس در سراسر کشور وآماده استفاده دانش آموزان شد یعنی حدود بیست درصد از کل کلاس‌های درس توسط خیرین ساخته شده است .

او افزود:در استان تهران حدود 18 هزار کلاس درس یعنی حدود بیست و سه درصد از کلاس‌های کل کشور توسط خیرین ساخته شده و با وجود این حجم عظیم از کمک خیرین به نوسازی و تجهیز مدارس همچنان استان تهران و شهرستانهای این استان نیازمند مدارس بیشتری هستند.

علی شهری اذعان کرد: قطعا خیرین میدانند که حاصل ساخت و سازهای مدارس کمک به تقویت بنیه علمی کشور و کمک به تامین نیروی انسانی ماهر و درکل کمک به نظام تعلیم و تربیت است.

او ادامه داد: عامل توسعه هرکشور به میزان توسعه و نیروی انسانی ماهر آن کشور است وخیرین مدرسه ساز هوشمندانه سرمایه خود را جایی میبرند که بازدهی بالاتری داشته باشد و آن چیزی جز نظام تعلیم و تربیت نیست.

مدیر سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز باکمک خودشان به سازمان نوسازی مدارس زمینه پیشرفت را برای فرزندان این سرزمین فراهم میکنند.

این مقام مسئول بااشاره بر برنامه‌های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس برای جذب خیرین گفت: در برنامه سازمان نوسازی مدارس برگزاری جشنواره و همایشهای سالانه همواره برای تشویق خیرین قرار دارد تا فرهنگ خیر این امر خداپسندانه به نسل آینده سرایت پیداکند.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار