سید فرید موسوی: توسعه صنعتی سبب جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود

اسلامشهر(پانا) - نماینده مردم شهرستان‌های تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید تنها راه تقویت ارزش پول ملی کشور است ورونق تولید تنها درحد شعار باقی نماند،

کد مطلب: ۹۲۴۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سید فرید موسوی: توسعه صنعتی سبب جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود

سید فرید موسوی در پنجاه و دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران در سالن اجتماعات فرمانداری اسلامشهربا اشاره به اینکه سالانه حدود دویست و پنجاه هزار هزار نفر به جمعیت استان تهران افزوده می‌شود،اظهار داشت: بخشی از این جمعیت در شهرستان‌های اطراف تهران مستقر می‌شوند و رونق تولید در این شهرستان‌ها از اشتغال کاذب جلوگیری می‌کند.

او در رابطه بااهمیت مقابله با آسیب‌های اجتماعی در استان تهران افزود: توسعه صنعتی سبب جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های تهران، ری، اسلامشهر، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات تولیدکنندگان، سبب تمایل برای فرار مالیاتی شده و این امر نیاز به اقدام عاجل دولت دارد، تا بتوانیم از فرار مالیاتی مقابله کنیم.

او خاطر نشان کرد:درآمدهای مالیاتی باید جایگزین درآمد نفتی شود و در صورت وجودفشار مالیاتی کارشناسی نشده، امکان فعالیت سالم اقتصادی و تولیدی وجود ندارد و بدانیم تولید تنها راه تقویت ارزش پول ملی کشور است و رونق تولید تنها درحد شعار باقی نماند.

موسوی تاکید کرد: برخی مشکلات به تولیدکنندگان و صنعتگران تحمیل میشود، شایسته آنها نیست وباید با برداشتن چنین مشکلات راه را برای فعالان اقتصادی سالم باز کنیم و متاسفانه امروز دولت بسیار کنددر این زمینه عمل میکند و اگر همین روند تداوم داشته باشد، شاهد اتفاقات خوشایند نخواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار