نزاع خونین ۲ پسر به خاطر دختر ۱۴ ساله

تهران (پانا) - پسر جوانی که درجریان درگیری با رقیب عشقی‌اش او را با ضربه چاقو بشدت زخمی کرده بود صبح دیروز در شعبه نهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

کد مطلب: ۹۲۴۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نزاع خونین ۲ پسر به خاطر دختر ۱۴ ساله

به‌گزارش ایران، این ماجرا بهمن ماه پارسال به‌دنبال نزاع در خیابان زرتشت تهران اتفاق افتاد. در این درگیری خونین که بین دو پسر جوان رخ داد یکی از آنها در اثر اصابت چاقو به جمجمه بشدت زخمی شد و به بیمارستان انتقال یافت.

ضارب که پسر ۲۴ساله‌ای بود خیلی زود دستگیر شد او در بازجویی ادعا کرد: من مدتی بود با دختری 14ساله به‌نام سانای آشنا شدم. قرار بود باهم ازدواج کنیم اما مدتی بود که او از مزاحمت‌های پسر جوانی صحبت می‌کرد؛ برای همین تصمیم گرفتم به سراغ پسر غریبه بروم. چاقو را درجیبم گذاشتم وقتی او را درخیابان دیدم باهم درگیر شدیم و او را با چاقو زدم. فقط می‌خواستم کاری کنم که دیگر مزاحم سانای نشود. در این پرونده دختر نوجوان نیز بازداشت شد و باتوجه به اینکه به رشد کمال عقلی نرسیده بود قضات برایش قرار منع تعقیب صادر کرده و او از اتهام معاونت تبرئه شد اما پسر جوان صبح دیروز در شعبه نهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی کشکولی و با حضور قاضی عباسی مستشار دادگاه تحت محاکمه قرار گرفت.

با توجه به اینکه پسر جوان دچار فلج اعضای بدن شده است قضات دادگاه باتوجه به محتوای پرونده متهم را به پرداخت دیه وپنج سال حبس محکوم کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار