علی شهری: تعهدات خیرین نسبت به سال گذشته رشد 3 برابری داشته است

تهران (پانا) - علی شهری، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز از رشد سه برابری تعهدات خیرین مدرسه‌ساز در یک سال اخیر خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۴۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
علی شهری: تعهدات خیرین نسبت به سال گذشته رشد 3 برابری داشته است

رئیس سازمان نوسازی مدارس تهران با گرامیداشت یاد مرحوم محمدرضا حافظی، رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: ما باید مشکلات مان را با مردم مان در میان بگذاریم تا آنها نیز در حل مشکلات به ما کمک کنند زیرا هر کجا مردم حضور داشتند حل مشکل به سر منزل مقصود رسیده است. همانند جامعه خیرین مدرسه‌ساز که به همت همین مردم شکل گرفت و بخش عمده ای از مشکلات آموزش و پرورش را حل کرد.
شهری با اشاره به اینکه در استان تهران بیشترین تراکم دانشآموزی وجود دارد، گفت: در تهران ما شاهد کلاس های بیش از ۲۰ نفر هستیم که با میانگین کشوری فاصله داریم و این می تواند بر کارآیی آموزش و پرورش و در تربیت دانش آموز اثر منفی بگذارد. همچنین در مدارس تهران بیشترین مدارس فرسوده و تخریبی کشور وجود دارد که با حضور خیرین می توان بر این مشکل پیروز شد.
علی شهری با اشاره به اینکه برگزاری این نشست به منظور تکریم خیرین مدرسه‌ساز است، گفت: علی رغم اینکه دشمن ما را در فشار اقتصادی قرار داده است اما خیرین همچنان یار و یاور آموزش و پرورش هستند.
وی با اشاره به تحریم‌های کشور ایران و ادامه فعالیت خیرین مدرسه‌ساز گفت: علی رغم وجود تحریم ها در ایران خیرین بیش از آنچه به عنوان تعهد اعلام کرده اند، جامه عمل پوشانده‌اند. در واقع رقم تعهدات خیرین مدرسه ساز از ۶۴ میلیارد تومان در سال گذشته به نزدیک ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است که شاهد رشد سه برابری آن بوده‌ایم. با حضور این ایثارگران حوزه تعلیم و تربیت و خیرین ارزشمند این کشور از گزند غریبه‌ها در امان است و امیدواریم شاهد گسترش فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار