اجرای طرح الگوی مراقبت‌های اجتماعی جامع در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - معاون وزیر کشور در اسلامشهر گفت : وزارت کشور حامی اجرا و تحقق طرح الگوی مراقبت‌های اجتماعی جامع(ماج) است و در صورت موفقیت اسلامشهر در این تجربه برای گسترش آن در سراسر کشور استفاده خواهیم کرد.

کد مطلب: ۹۲۴۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح الگوی مراقبت‌های اجتماعی جامع در شهرستان اسلامشهر

تقی رستم‌وندی معاون وزیر کشور در این رابطه عنوان کرد: این طرح برای نخستین بار به صورت پایلوت در اسلامشهر اجرا می‌شودو اگر بخواهیم در مورد کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم در کشور موفق عمل کنیم باید با حضور در همه محلات وبین همه امکانات و منابع و نهادهای مؤثر در این امر پیوند برقرار کنیم.

او افزود:وزارت کشور حامی اجرا و تحقق این الگو است و در صورت موفقیت اسلامشهر در این تجربه برای گسترش آن در سراسر کشور استفاده خواهیم کرد.

رستم‌وندی گفت: درچند ماه آینده که نتایج اجرای طرح ماج استخراج شود، قابلیت این که الگو در شورای اجتماعی کشور مطرح شود، وجود دارد.

رئیس سازمان امور اجتماعی و فرهنگی کشور خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح، حمایت اعتباری کوچکی برای آن در نظر گرفته شد و برای استمرار و روند کار نیز این حمایت را ادامه می‌دهیم .

سپس مسعود مرسل‌پور فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی با اشاره به اینکه اجرای طرح ماج در اسلامشهر با جدیت دنبال می‌شود بیان داشت: به جهت تلاش و جدیتی که اداره بهزیستی اسلامشهر داشته و نیز علاقه‌مندی اندیشمندان حوزه اجتماعی روند اجرای طرح مراقبت‌های اجتماعی جامع در این شهرستان به خوبی پیش می‌رود.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به حضور مددکاران، روانشناسان و متخصصان حوزه بهداشت در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات مؤثر و زحماتی که اورژانس اجتماعی و بهزیستی در روند اجرای الگوی مراقبت‌های اجتماعی جامع داشته‌اند از مسئولین می‌خواهیم اعتبارات لازم این طرح را تأمین و در صورت امکان اعتبارات رابه استان ندهند، چرا که گاهی اوقات اعتباراتی که به استان تهران می‌رود صرف هزینه‌های متفرقه شده و کمتر به دست شهرستان‌ها و مسئولان اجرایی طرح می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار