مشکلات فضاهای ورزشی در منطقه8 بررسی شد

تهران (پانا) - جلسه ای پیرامون هزینه های جاری تربیت بدنی ومشکلات موجود در فضاهای ورزشی، تعمیر و تجهیز ورزشگاه ها، راه اندازی کانون های دانش آموزی و همچنین برنامه ریزی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان  در سالن شورای اداری منطقه برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۲۴۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات فضاهای ورزشی در منطقه8 بررسی شد

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8، جلسه شورای تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه8 با حضورمینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه8 و اعضاء شورای تربیت بدنی منطقه پیرامون هزینه های جاری تربیت بدنی و مشکلات موجود در فضاهای ورزشی، تعمیر و تجهیز ورزشگاه ها، راه اندازی کانون های دانش آموزی و همچنین برنامه ریزی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در سالن شورای اداری منطقه برگزار گردید.

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش منطقه با اشاره به ضرورت و جایگاه تربیت بدنی و ورزش و نقش بارز آن در حفظ و تامین سلامت دانش آموزان با نیاز های ویژه، افزایش سطح آمادگی جسمانی و نیاز های آموزش و پرورش منطقه در زمینه مسایل ورزشی پرداخت.

مینو زمان افزود: ورزش باعث خودباوری ، توانمند سازی و افزایش امید به آینده در بین افراد با نباز های ویژه می شود و آنان را از گنج خانه به سکوهای موفقیت هدایت می کند.

در پایان جلسه اعضا حاضر به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداخته و راهکار های پیشنهادی را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار