هشدار درباره افزایش آمار طلاق و کاهش آمار ازدواج

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان گفت رشد آمار طلاق و کاهش میزان ازدواج در کشور نگران کننده است.

کد مطلب: ۹۲۳۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
هشدار درباره افزایش آمار طلاق و کاهش آمار ازدواج

مسعود سلطانی‌فر د هفتاد و سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه رشد آمار طلاق و کاهش ازدواج نگران کننده است، گفت: در برخی استان‌ها از جمله استان قم روند کاهش ازدواج نگران‌کننده است و از آنجا که قم یک شهر مذهبی است، باید به این موضوع توجه کرد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به موضوع نشاط اجتماعی در استان‌های کشور گفت: برای اینکه نشاط اجتماعی در استان‌ها از جمله استان قم ایجاد کنیم ملاحظاتی وجود دارد اما می‌توان برای ورزش همگانی اقداماتی انجام داد. بنابراین گسترش ورزش‌های همگانی یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که می‌توانیم‌ در راستای افزایش نشاط اجتماعی ایجاد کنیم. اگر جای مسئولان استان قم بودم خانواده‌ها را به پیاده‌روی خانوادگی و ورزش همگانی تشویق می‌کردم. همچنین استان قم می‌تواند میزبانی رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی که از مهم‌ترین نیازهای استان است را فراهم کند.
وی با اشاره به میزبانی رویداد بین‌المللی مسابقات والیبال در دو استان آذربایجان غربی و اردبیل گفت: میزبانی این رویدادها احساس غرور ملی به مردم ارومیه و اردبیل دست داد و این احساس باید در قم هم ایجاد شود.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در استان قم این ظرفیت وجود دارد که در میلاد ائمه اطهار، جشنواره‌‌های مختلف فرهنگی و ورزشی برگزار شود و علاوه بر این برنامه‌های بومی و ورزشی برگزار شود.
سلطانی‌فر ابراز امیدواری کرد که با توسعه ورزش همگانی، جامعه‌ای شادتر و فعال‌تر داشته باشیم و شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار