دبیر و دانش آموز کازرونی رتبه ی اول استان فارس در مسابقه ی شیمی سبز را کسب کردند

کازرون (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون از کسب رتبه ی اول دبیر و دانش آموز کازرونی در مسابقه ی شیمی سبز استان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۳۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دبیر و دانش آموز کازرونی رتبه ی اول استان فارس در مسابقه ی شیمی سبز را کسب کردند

رضا جاویدی افزود: جشنواره شیمی سبز در سه بخش «الگوی برتر تدریس»، «نمایشگاه» و «پوستر» برگزار شد که خانم منصوره علاقه‌بند، دبیر شیمی و آزمایشگاه دبیرستان دخترانه بهبهانی کازرون توانست مقام اول استان فارس را به دست بیاورد.

او ادامه داد: در بخش دانش‌آموزی که به صورت «پوستر» برگزار شد دانش‌آموزان یازدهم تجربی دبیرستان برادران شهید حسن‌زاده با راهنمایی دبیر شیمی و آزمایشگاه خود، خانم لیلا دهقانی، رتبه ی اول استان در بخش پوستر را به دست آوردند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی بیشتر دبیران و دانش‌آموزان با دستاوردهای حوزه شیمی، به ویژه با نگاه محیط زیستی به جشنواره و مسابقاتی تحت عنوان «شیمی سبز» از طرف دبیرخانه کشوری شیمی عنوان کرد.

جاویدی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند گفت: در راستای بروز استعدادها و مواجه شدن با تجربیات سطوح بالاتر در استان و کشور، از تمامی دبیران و دانش آموزان درخواست می شود که در جشنواره ها و المپیادهای علمی - عملی که در مجموعه آموزش و پرورش منطقه، استان و کشور برگزار می گردد، مشارکت نمایند.

خبرنگار: کوروش خضری مطلق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار