معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد:

کمبود ۱۰ هزار نفرمعلم در خوزستان

اهواز (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان از کمبود ۱۰ هزار نفری نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان خبر دادو افزود:پراکندگی جغرافیایی مهمترین چالش کمبود نیروی انسانی در استان خوزستان است. .

کد مطلب: ۹۲۳۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کمبود ۱۰ هزار نفرمعلم در خوزستان

حرج چلداوی درجمع کارشناسان و کارشناس مسئولان دوره های تحصیلی، فناوری و پرورشی مناطق و نواحی استان با بیان اینکه مهمترین چالش پیش روی آموزش و پرورش استان کمبود نیروی انسانی است تاکید کرد :برای حل این مشکل می بایست از همه ظرفیت های ستادی و فراستادی استفاده شود.

او در ادامه با برشمردن دلایل کمبود نیروی انسانی در استان خوزستان؛ خاطرنشان کرد: پراکندگی جغرافیایی، بازنشستگی بالغ بر ۳ هزار معلم در استان، میزان پایین ورودی نیرو در آموزش و پرورش، آمار بالای درخواست انتقال خروج از استان و افزایش جمعیت دانش آموزی از جمله مهمترین دلایل ایجاد چالش کمبود نیروی انسانی در استان خوزستان است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی در ادامه با اشاره به کمبود ۱۰ هزار نفر معلم در خوزستان، توضیح داد: تا قبل از جذب ۷ هزار نیروی حق التدریس آموزش و پرورش استان با کمبود ۱۷ هزار نفری نیروی آموزشی مواجه بود. تنها راه حل مشکل نیروی انسانی، مدیریت منابع انسانی از طریق نظارت بر صدور ابلاغ و رایزنی برای جذب نیروی انسانی از طریق مجلس شورای اسلامی است.

چلداوی در پایان یادآور شد: ساماندهی نیروی انسانی به صورت ویژه از طریق همه ظرفیت ها دنبال می شود. پوشش تحصیلی دانش آموزان خط قرمز همکاران ما در اختصاص و ساماندهی نیروی انسانی به مناطق و نواحی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار