در نخستین المپیاد شایستگی محور ویژه هنرجویان هنرستان های شاخه فنی و حرفه ای سطح کشور؛

استان اردبیل موفق به کسب مقام سوم تیمی شد

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش اردبیل از کسب مقام سوم تیمی این استان در نخستین المپیاد شایستگی محور ویژه هنرجویان هنرستان های شاخه فنی و حرفه ای در سطح کشورخبرداد.

کد مطلب: ۹۲۳۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
استان اردبیل موفق به کسب مقام سوم تیمی شد

احمدناصری با بیان این خبر افزود: هنرجویان هنرستانهای اردبیل با کسب یک رتبه اول و یک رتبه دوم مقام سوم تیمی اولین المپیاد شایستگی محور هنرجویان هنرستانهای فنی و حرفه ای کشور را کسب نمودند .

او اظهار کرد: در مرحله کشوری المپیاد مذکور که آزمون آن بصورت عملی در مدت دو روز و به میزبانی مشهد مقدس برگزار گردید، 8 نفر از هنرجویان استان شرکت داشتند که در 8 رشته تاسیسات مکانیکی، مکانیک خودرو، تربیت بدنی دختران، ساختمان، امور زراعی، صنایع غذایی، حسابداری و صنایع فلزی با رقیبان خود از 32 استان کشور به رقابت پرداختند که در پایان رتبه سوم تیمی را به خود اختصاص دادند.

مدیر کل آموزش وپرورش استان تصریح کرد: بی شک کسب این موفقیت مرهون زحمات کلیه هنرآموزان، عوامل اجرایی هنرستان ها، کارشناس مسئولان، کارشناسان نواحی و مناطق استان، هنرجویان با استعداد و اولیای گرامی آنان بوده که ما نیز به نوبه خود از آنان تشکر و قدردانی می نماییم .

نخستین المپیاد شایستگی محور هنرجویان هنرستان های شاخه فنی و حرفه ای با معرفی هنرجویان برگزیده هنرستان ها از بین 784 نفر هنرجوی رشته های مشمول المپیاد در مناطق و نواحی استان از اسفند ماه سال 1397 آغاز گردیده بود و در ادامه در اردیبهشت ماه سال 1398 با برگزاری مرحله استانی، نفرات برتر به مرحله کشوری معرفی شدند .

در مرحله کشوری نیز تیم استان اردبیل با کسب یک مقام اول در رشته امور زراعی توسط علی مردانه هنرجوی هنرستان شهید بهشتی بیله سوار و یک مقام دوم در رشته صنایع غذایی توسط علی امامیان هنرجوی هنرستان شهید باهنر ناحیه دو اردبیل، بعد از استان های خراسان رضوی و آذربایجان غربی حائز رتبه سوم تیمی گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار