خبر تلخ عضو هیات مدیره استقلال برای هواداران؛ خطر کسر امتیاز و محرومیت از نقل و انتقالات نزدیک‌تر شد

تهران (پانا) - عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد بحران این روزهای این باشگاه خطر حذف از آسیا، محرومیت از نقل و انتقالات و کسر امتیاز است.

کد مطلب: ۹۲۳۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
خبر تلخ عضو هیات مدیره استقلال برای هواداران؛ خطر کسر امتیاز و محرومیت از نقل و انتقالات نزدیک‌تر شد

کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به مشکلات این روزهای باشگاه استقلال گفت: مشکل حیاتی این روزهای باشگاه استقلال پرداخت دیونی است که از گذشته باقی مانده و حالا باشگاه را وارد چالش جدی کرده است.

وی افزود: در حال حاضر 3 خطر استقلال را تهدید می‌کند. اول از همه خطر حذف از آسیا وجود دارد، دوم اینکه ممکن است از پنجره انتقالات محروم شویم و سوم اینکه در شرایط کسر امتیاز قرار داریم. ما فقط 16-17 روز فرصت داریم که این مشکلات را حل کنیم.اینکه از استقلال امتیاز کسر شود واقعا خوب نیست. متاسفانه باشگاه بدهی‌هایی به افرادی مثل امیر قلعه‌نویی، مجید صالح، حنیف عمران‌زاده و پژمان نوری دارد که همه اینها را باید در کمیته تعیین وضعیت مشخص کنیم.

منزوی تاکید کرد: اگر اشتباه نکنم فرصت زیادی نداریم که این مشکلات را حل کنیم ولی درخواست ما این است که مطالباتی را که از فیفا و ای.اف.سی داریم، به هر شکل ممکن و با رایزنی به دست بیاوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار