شرایط ثبت نام دانش آموران در مقاطع تحصیلی کازرون

کازرون(پانا)- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون شرایط و چگونگی پذیرش دانش آموزان در پایه های میانی دبیرستان ها و هنرستان ها و ثبت نام در مدارس هیات امنایی/ نمونه دولتی را تشریح کرد. 

کد مطلب: ۹۲۳۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
شرایط ثبت نام دانش آموران در مقاطع تحصیلی کازرون

رضا جاویدی در مورد ثبتنام دانش‌آموزان دوره دبیرستان و هنرستان اظهار داشت: ثبت‌نام دانش‌آموزان میان پایه دوره متوسطه (متوسطه اول، دوم و هنرستان ها) برای سال تحصیلی 99-98، هر هفته روزهای دوشنبه و چهارشنبه در مدارس محل تحصیل خودشان در حال انجام است.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان و اولیای دانش‌آموزان پایه‌های میانی می‌توانند برای بررسی نتایج، تحویل کارنامه و ثبت‌نام برای سال تحصیلی جدید، روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته به واحد آموزشی خود مراجعه نمایند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون با بیان اینکه از مهرماه 1397 آزمون مدارس نمونه دولتی متوسطه اول (پایه ی ششم به هفتم) حذف شده، و مدارس نمونه دولتی متوسطه اول، تبدیل به مدارس عادی-دولتی شده است که به صورت هیات امنایی اداره می شوند، افزود: پیش ثبت‌نام اولیه دانش‌آموزان پایه ششم متقاضی ورود به دبیرستان‌های متوسطه اول هیات امنایی پسرانه شهید باهنر و دخترانه حجاب کازرون، صرفا به صورت اینترنتی و از تاریخ 10 الی 16 تیرماه 1398 در سایت http://fars.medu.ir/fa با ارایه امتیازهای لازم و تکمیل نمون برگ ثبت‌نام به صورت اینترنتی، و دریافت کد رهگیری امکان‌پذیر است.
جاویدی خاطرنشان کرد: بعد از پیش ثبت‌نام اولیه، مدارک امتیازآور که از طرف اولیا به صورت خوداظهاری تکمیل شده است، از طرف ستاد ثبت نام مدرسه و اداره، مورد بررسی قرار می‌گیرد.
او افزود: به تمامی دانش‌آموزان ثبت‌نام‌کننده در سایت توصیه می‌شود از مراجعه حضوری به مدارس فوق‌الذکر خودداری نموده و در تاریخ‌های 18 و 19 تیرماه 1398 با مراجعه مجدد به سایت فوق بوسیله‌ی کد رهگیری خود، از امتیاز و نوبت مراجعه‌ی حضوری خود مطلع شوند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کازرون گفت: ثبت‌نام در سایر مدارس عادی-دولتی متوسطه اول از تاریخ 22 تیرماه1398 و مدارس متوسطه دوم از تاریخ 8 مردادماه 1398 انجام می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار