در گفت و گو با پانا عنوان شد:

رقابت 475 دانش آموز آذربایجان شرقی در مرحله استانی پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی

تبریز (پانا) – رییس اداره دوره اول متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از رقابت 475 دانش آموز در مرحله استانی پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۳۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
رقابت 475 دانش آموز آذربایجان شرقی در مرحله استانی پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی

نعمت ولی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پانا بیان کرد: جشنواره خوارزمی در چهار مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری و با اهداف ایجاد زمینه برای اجرای مطلوب برنامه های درسی، رشد و شکوفایی استعداد و خلاقیت دانش آموزان و کمک به هدایت تحصیلی و ارتقاء مهارت های دانش آموزان در حوزه پژوهش و تفکر خلاقانه برگزار می شود.

وی ادامه داد: امسال در پنجمین دوره رقابت ها در مرحله مدرسه ای 29 هزار و 250 نفر و در مرحله ناحیه ای 7 هزار و 500 دانش آموز شرکت کردند که پس از داوری 475 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

رییس اداره دوره اول متوسطه آموزش و پرورش استان افزود: مرحله استانی پنجمین جشنواره خوارزمی نیز از فردا/یک شنبه/دوم تیر ماه ساعت 8 و سی دقیقه در مدرسه شاهد مهدیه ناحیه 3 تبریز آغاز و به مدت دور روز ادامه خواهد داشت.

ولی نژاد اضافه کرد: پس از رقابت دو روزه شرکت کنندگان در 6 محور پژوهش، ادبیات فارسی، دست سازه، بازارچه های کسب و کار دانش آموزی، زبان انگلیسی و فعالیت های آزمایشگاهی از هر محور یک گروه دو نفره به مرحله کشوری راه خواهند یافت..

وی گفت: سال گذشته از 5 گروه راه یافته به مرحله کشوری چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی 2 گروه مقام اول، 2 گروه مقام دوم و یک گروه مقام سوم را کسب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار