دیدار رئیس بانک آینده شعبه برازجان با مدیر آموزش و پرورش دشتستان

دشتستان،بوشهر(پانا)_بانک آینده نسبت به ساخت یک مدرسه دو کلاسه و توزیع پکیج های آموزشی در میان دانش آموزان بی بضاعت اقدام خواهد نمود.

کد مطلب: ۹۲۳۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار رئیس بانک آینده شعبه برازجان با مدیر آموزش و پرورش دشتستان

سیدحسن لواسانی فرد صبح امروز در نشست مشترک با رئیس بانک آینده شعبه برازجان در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش اظهار داشت: دیدگاه ما طی سال های اخیر تعامل با ادارات، دستگاه های اجرایی و همچنین نهادهای مختلف دولتی و خصوصی در زمینه های مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه همراهی با آموزش و پرورش و توجه به آن سبب رشد فرزندان ماست گفت: بیش از 32 هزار دانش آموز در مدارس دشتستان مشغول به تحصیل هستند که آینده سازان میهن عزیزمان محسوب می شوند، بنابراین هرنگاه و کمک به آموزش و پرورش سبب رشد و توسعه جامعه است و رضایت خداوند را در پی دارد.

لواسانی فرد تصریح کرد: بانک ها و جمعی از خیرین ظرف سال های اخیر در زمینه مدرسه سازی به خصوص در مناطق کم برخوردار و روستایی اقدامات ارزشمندی را انجام داده اند که امیدواریم این همکاری ها بیشتر و چشمگیر تر از قبل شود.

رئیس بانک آینده شعبه برازجان نیز در این نشست مشترک گفت: بانک آینده خود را در قبال رشد و توسعه بعدهای اجتماعی و فرهنگی جامعه در کنار فعالیت های اقتصادی و مالی مسئول می داند.

حسین کریمی تاکید کرد: در مبحث فعالیت های اجتماعی و فرهنگی به مقوله آموزش و پرورش و دانش آموزان نگاهی ویژه داریم زیرا رشد و توسعه جامعه را در گرو رشد و شکوفایی آموزش و پرورش، جامعه فرهنگیان و دانش آموزان می دانیم.

کریمی بیان داشت: با رایزنی با شعبه مرکزی بانک قول مساعد برای ساخت یک مدرسه دو کلاسه در روستای بنار آبشرین را گرفته ایم که امید است در سال 98 عملیات ساخت آن شروع شود.

رئیس بانک آینده شعبه برازجان گفت: از دیگر فعالیت های بانک در راستای ارائه خدمات به دانش آموزان افتتاح حساب دانش آموزی امیدان آینده برای کمک به ادامه تحصیل آنهاست.

کریمی اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته بیش از 8 هزار پکیج آموزشی شامل نوشت افزار در میان دانش آموزان دشتستانی توزیع شد که حدود هزار بسته آن به آموزش و پرورش برازجان اهداء شد، همچنین در سال تحصیلی آینده نیز هدفمان توزیع بسته های بیشتر و با کیفیت مطلوبتر است.

محمدجعفر اسدی برازجانی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش دشتستان نیز در این نشست به ارائه گزارشی از توزیه بسته ها و پکیج های آموزشی بانک آینده در میان دانش آموزان پرداخت.

گفتنی است در این نشست لوح سپاسی برای تقدیر از زحمات و تلاش های بانک آینده در حمایت از آموزش و پرورش و دانش آموزان به حسین کریمی رئیس بانک آینده شعبه برازجان اهداء شد.

مهتاب بوستانی، دشتستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار