مدیر آموزش و پرورش دیلم:

مدیران مدارس نسبت به ارتقای سطح علمی خود اهتمام ورزند

دیلم،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم در نشست با مدیران دولتی و غیردولتی سه دوره تحصیلی گفت: مدیران مدارس به دانش افزایی و ارتقای علمی خود و معلمان اهمیت ویژه دهند.

کد مطلب: ۹۲۳۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس نسبت به ارتقای سطح علمی خود اهتمام ورزند

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم، عباس امید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران در طول سال تحصیلی 98-97 اظهار داشت: مدیران محترم در سنگر مستقیم ارتباط با دانش آموزان و اولیا دانست.

وی افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد سیاست‌های مالی سخت بوده‌ایم که مدارس را در مضیقه قرار داده و دست مدیران را تا حد زیادی بسته است.

امید تصریح کرد: با وجود همه مشکلات و سال‌های سخت مالی، مدیران ما فداکارانه مشکلات را پشت سر گذاشته و سربلند سال تحصیلی 98-97 را گذرانده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش دیلم ادامه داد: مدیران مدارس باید با شرکت در دوره‌های ضمن خدمت و ارتقای مداوم سطح علمی، به رشد معلومات خود اهتمام ورزند.

وی همچنین افزود: آمادگی روحی و جسمی برای برخورد با دانش آموزان و اولیا، در شروع سال تحصیلی یک امر ضروری و لازم است که باید مدیران محترم این آمادگی را در خود تقویت کنند.

امید تصریح کرد: مدیران محترم همچنین باید به حفظ اسرار و امانت دانش آموزان توجه زیادی داشته باشند و این روحیه را در سایر کادر مدرسه و معلمان نیز تشدید کنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش دیلم عنوان داشت: از موارد بسیار مهمی، همزمان با شروع ثبت نام سال تحصیلی جدید، تکریم ارباب رجوع و اولیای دانش آموزان است که مدیران و کادر مدارس باید نهایت دقت و تلاش خود را در این راستا به کار گیرتد.

در ابتدای این نشست، عباس امید ضمن تقدیر از زحمات چندساله علی کرمی، معاون سابق آموزش و نوآوری آموزش و پرورش دیلم، برای جواد خلیلی که به تازگی عهده دار این سمت شده است، آرزوی توفیق و موفیت نمود.

همچنین این نشست با قرائت فاتحه‌ای نثار روح مدیر و معلم مرحوم جواد خلیفه لیراوی آغاز شد و با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در هر دوره به کار خود ادامه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار